27.12.2023

Jatka kulttuurimatkaasi tarjoushintaan – uusi museovuosi odottaa!

Tarjous on päättynyt. Koe vuoden puhutuimmat näyttelyt Museokortilla! Museovuosi 2024 tarjoaa suursuosikkeja, kiehtovia uutuuksia ja elämyksiä jokaiseen makuun. Nyt jatkat Museokorttisi voimassaoloa huippuhintaan 65 €. Lisäetuna kuukausi kaupan päälle kaikkiin kortteihin. Toimi heti – tarjous on voimassa 31.12. asti Museokortin verkkokaupassa.

Tee uudenvuodenlupaus, joka ilahduttaa: lähde vuoden mittaiselle kulttuurimatkalle. Museokortti on pääsylippusi 370 museoon ympäri Suomen. Poikkea museossa milloin vain.

Kuukausi kaupan päälle: 12 kk + 1 kk!

Erikoistarjouksena Museokortteihin (76 €) kuukausi kaupan päälle! Museokortit 13 kuukauden voimassaololla saatavilla verkkokaupastamme. Tarjous koskee uusia kortteja, lahjoja sekä voimassaolon jatkamisia. Tarjous on voimassa vain verkossa 31.12.2023 asti.

Osta Museokortti

Nyt kaikkiin Museokortteihin kuukausi kaupan päälle! Osta itselle, jatka voimassaoloa tai anna lahjaksi. Erikoistarjous voimassa vain 31.12. asti Museokortin verkkokaupassa.

Jatka korttisi voimassaoloa nyt huippuedullisesti!

Museokortin voimassaolon jatkaminen nyt vain 65 € (norm. 69,50 / 76 €) + kuukausi kaupan päälle (13 kk)! Erikoistarjous koskee voimassa olevia sekä vanhentuneita Museokortteja. Etu on voimassa vain verkkokaupassamme. Toimi heti – tarjous on voimassa 27.–31.12.2023.

Jatka voimassaoloa

Kulttuuriedut käyttämättä? Museokortti avaa ovet 370 museoon ympäri Suomen. Osta kulttuurieduilla ja nauti elämyksistä vuoden jokaisena päivänä. Kuva: Usva Torkki.

Muista hyödyntää kulttuuriedut!

Työnantajan tarjoamalla kulttuuriedulla ostat kätevästi uuden Museokortin tai jatkat korttisi voimassaoloa. Verkkokaupassamme maksutapoina käyvät Smartum-saldo, Edenred-kortti ja ePassi.

Monet museot hyväksyvät myös laajan valikoiman erilaisia maksutapoja sekä kulttuurietuja. Tarkista ennen museovierailua kohteen aukioloajat sekä maksutavat museon omilta verkkosivuilta.

Tarkista, milloin Museokorttisi voimassaolo alkaa

Uusien korttien 13 kuukauden voimassaolo alkaa vasta ensimmäisestä museovierailusta. Voit ostaa täysin uuden kortin, vaikka sinulla olisi jo Museokortti. Museokortti-lahjojen voimassaolo alkaa muiden uusien korttien tapaan myös ensikäynnistä. Lahjansaaja voi siis ottaa kortin käyttöön, kun itse haluaa.

Jos Museokorttisi on vielä voimassa, jatkoajan ostaminen siirtää korttisi viimeistä voimassaolopäivää 13 kuukaudella eteenpäin.Jos korttisi on jo vanhentunut, uusi 13 kk:n jakso alkaa ostopäivästä.

Aloita museovuosi 2024! Jatka Museokorttisi voimassaoloa (65 €) tai osta uusi Museokortti (76 €). Saat kuukauden kaupan päälle (12 + 1 kk). Kuvat: Heureka – Suomalainen tiedekeskus, Iiu Susiraja / WAM, Villa Gyllenberg.

Museokortilla nautit elämyksistä vuoden jokaisena päivänä – koe huippunäyttelyt!

Museovuosi 2024 tarjoaa rakastettuja klassikoita ja runsaasti uutta koettavaa. Museokortti taskussa voit piipahtaa museoissa milloin vain. Pääsylippu 370 museoon piristää arkea.

Vuosi käynnistyy suosikkitaitelijoiden näyttelyillä. Turun WAMissa avautuu valokuvataiteilija Iiu Susirajan uniikkia taidetta esittelevä näyttely. Helsingin Villa Gyllenberg avaa uuden näkökulman taidemaalari Helene Schjefbeckiin Shjerfbeck & muoti -näyttelyssä. Muotoilun ystäviä ilahduttaa Kaj Franckin elämäntyötä esittelevä näyttely Suomen lasimuseossa.

Sara Hildénin taidemuseossa Tampereella nähdään kokoelman helmiä Francis Baconista Pablo Picassoon. Serlachius-museo Gösta esittelee amerikkalaisen Devan Shimoyaman ensimmäisen näyttelyn Pohjoismaissa. Heureka vie yleisön avaruusmatkalle kevään uutuusnäyttelyssä ja Jyväskylän Aalto2 esittelee punkin meluisaa historiaa.

Kotimaisten taideklassikoiden pariin päästään huhtikuussa, kun Ateneumissa avautuu kuvataiteilija Eero Järnefeltin laaja näyttelykokonaisuus. Linnan juhlien pukuloistosta tutun muotitaiteilija Jukka Rintalan luomuksia päästään ihailemaan kesällä Suomen käsityön museossa Jyväskylässä.

Museokortilla poikkeat helposti museossa niin arkena kuin kotimaan lomillakin. Koet 370 museota, satoja näyttelyitä, kymmeniä tapahtumia sekä viikoittain vaihtuvia etuja. Koe vuoden kiinnostavimmat näyttelyt, katso matkavinkit elämyksellisiin kotimaanmatoihin ja virkistäydy kulttuurin parissa keskellä arjen kiireitä.

Katso vastauksia usein kysyttyihin kysymyksiin >