11.1.2021

Vinkit tammikuun Museokortti-etuihin: Tapio Wirkkalan designia, lappilaisia käsitöitä ja tunnelmallisia tuotteita kotiin

Museokortin omistajana saat kymmeniä vaihtuvia etuja museokauppojen tuotteista, museoravintoloista sekä museoiden tapahtumista, opastuksista ja työpajoista.

Katso vinkkimme tammikuun alennuksiin museokaupoissa. Kaikki Museokortti-edut löydät täältä.

Suomalaisen muotoilun mestari Tapio Wirkkalan designesineet -25%

EMMA Shopin verkkokauppa | 31.1.2021 asti

Tapio Wirkkalan leikkisät vaasit löydät EMMA Shopista.

Tapio Wirkkala tunnetaan monipuolisena taiteilijana: lasin, puun, posliinin, metallin ja muovin muotoilijana, näyttelyarkkitehtina ja graafikkona. Wirkkalan kantava ajatus oli, että hyvä muotoilu kuuluu jokaisen ihmisen arkeen. Wirkkala suunnitteli uransa aikana lukuisia koriste- ja käyttöesineitä muun muassa Iittalalle, Airamille ja Rosenthalille.

Museokortti-etuna saat nyt -25% Wirkkalan designesineistä EMMA Shopin verkkokaupassa koodilla MKETAMMI2021. Koodi on voimassa tammikuun loppuun asti.

Vieraile EMMA Shopissa >

Arktikum Shopin koko valikoima -15%

Tiedekeskus Arktikum, Rovaniemi | 31.1.2021 ast

Arktikumin museokaupasta löydät elintarvikkeita, lappilaisia käsitöitä, poronnahkatuotteita, laukkuja ja reppuja, designtuotteita, paperituotteita, koruja, musiikkia ja kirjoja.

Museokortin omistajille Arktikum Shopin kaikista tuotteista -15% tammikuun ajan. Museokauppa on avoinna Arktikumin museon aukioloaikojen mukaisesti.

Arktikumin museokaupasta löydät monipuolisen kattauksen laadukkaita Lappi-tuotteita. Kuva: All About Lapland

Tunnelmalliset Skandinavisk-tuoksukynttilät -15%

Rovaniemen taidemuseo Korundi, Rovaniemi | 31.1.2021 asti

Uniikit Skandinaviks-tuoksukynttilät tuovat tunnelmaa koti-iltoihin. Kuva: All About Lapland

Skandinaviskin tuoksukynttilät tuovat kotiin uniikkeja Skandinavian luonnon, vuodenaikojen, kaupunkien ja perinteiden inspiroimia tuoksuja. Kynttilät on valettu kauniisti kuvioituihin konepestäviin lasiastioihin, joita voi käyttää uudelleen kynttilälyhtyinä tai lasipurkkeina.

Rovaniemen taidemuseo Korundin tammikuun Museokortti-etuna pienien ja isojen Skandinavisk -tuoksukynttilöiden hinnasta -15%. Korundi Shop on avoinna taidemuseon aukioloaikojen mukaan.

Muista myös nämä Museokortti-edut museokaupoissa

Katso kaikki Museokortillasi saatavat edut >