25.1.2021

Hemmottele itseäsi museoravintoloissa ja -kahviloissa – katso Museokortti-edut!

Katso museoravintoloiden ja -kahviloiden maukkaat Museokortti-edut! Museokortin omistajana saat kymmeniä vaihtuvia etuja, joita voit hyödyntää eri puolilla kotimaata.

Museoravintoloissa ja -kahviloissa nautit maukkaan lounaan, tunnelmallisen illallisen tai vietät rentouttavan kahvihetken. Museokorttia näyttämällä saat alennuksia maukkaista elämyksistä. Nappaa viikon vinkit Museokortti-etuihin ja käy testaamassa.

Museokortilla -10% museoravintolan À la carte -annoksista

Ravintola The Glass, Suomen valokuvataiteen museo K1, Helsinki

Suomen valokuvataiteen museo K1:n museoravintola The Glass tarjoaa -10 % -alennuksen Museokortin omistajalle (sekä max. 3 hengen seurueelle) à la carte menu -annoksista.

Pöydän varaamista etukäteen verkkosivujen kautta suositellaan, mutta paikalle voi saapua myös hetken mielijohteesta – vaikkapa lasilliselle viiniä tai espressolle.

Ruokalistalta löydät Pohjolan bistroherkut jokaiseen makuun ja baaristamme yli 50 rommin valikoiman sekä upean valikoiman viinejä.

Ravintola sijaitsee Kämp Gallerian K1-kerroksessa Valokuvataiteen museon vieressä. Helpoiten löydät sisään Mikonkatu 1 ovesta, ja siitä suoraan liukuportaita alas.

Ravintolan verkkosivut löydät täältä: theglass.fi

Museoravintolan maistuva kotiruokalounas -10%

Museoravintola Nila, Metsämuseo Lusto, Punkaharju

Museoravintola Nila on koko perheen kahvila-ravintola Suomen Metsämuseo Luston yhteydessä. Nila on Hotelli Punkaharjun maankuulun keittiön toinen kohde, luonnosta, metsästä ja pientuottajista inspiroitunut kahvila-ravintola.

Museokortti-etuna saat museoravintola Nilan maistuvan kotiruokalounaan -10 % -alennuksella. Etu on voimassa ympärivuotisesti ravintolan aukioloaikojen mukaisesti, ja saat edun käyttöösi Museokortilla.

Nila tarjoaa selkeitä ja kiinnostavia annoksia matkailijoille ja museovieraille, mutta toimii myös helposti lähestyttävänä nautiskelu – ja kohtaamispaikkana alueen asukkaille. Nilasta löydät suolaisten ja makeiden kahvilaherkkujen lisäksi maistuvan kotiruokalounaan.

Museokorttilaisille -10% -alennus luomulounaista

Härmän rati, Järvenpää

Härmän rati on vanhojen hirsien ympärille perinteitä kunnioittaen rakennettu moderni ravintola- ja majatalokokonaisuus. Pohjalainen rakennus eli rati sopii hyvin Tuusulanjärven perinnemaisemaan.

Härmän ratin luomuravintolassa on tarjolla luomulounaita. Kaikki ruoka tehdään alusta loppuun saakka käsityönä tuoreista raaka-aineista.

Museokortin omistajille -10% -alennusta normaalihintaisista lounaista.

Alennuksia Sawohousen lounaista ja kahvilatuotteista

Boutique Hotel Sawohouse ja Ravintola Sabor House Kitchen & Bar, Kuopio

Sawohouse on pieni hyväntuulinen, kodikas hotelli, espanjalais-skandinaavinen lounas- ja ala carte -ravintola, kahvila sekä monipuolinen kokoontumis- ja tapahtumapaikka.

Museokortti-etuna lounaspöydästä -10% -alennusta. Etu on voimassa lounasaikaan arkipäivisin.

Lisäksi Museokortin omistajat saavat kahviotuotteista -10% -alennuksen. Edun saa näyttämällä Museokortin kassalla.

Nautiskele Museokortilla kahvia ja pullaa etuhintaan museokahviloissa

Suomen Ilmailumuseo, Vantaa & Lottamuseo, Tuusula

Suomen Ilmailumuseo Kahvila Yläpilven express -pisteestä tammikuun ajan museokorttilaisille kahvi & pulla 4 €. Ilmailumuseon Museokauppa ja Kahvila Yläpilven express -piste palvelevat tammikuussa arkisin klo 10-18 välillä.

Lottakanttiinista kahvi ja pulla Museokortilla aina etuhintaan 5,50€!

Katso kaikki Museokortti-edut >