11.3.2021

Katso maaliskuun Museokortti-edut – museokaupoista kaunista kotiin ja pihalle!

Rovaniemen museokaupoista shoppailet etuhintaan tyylikkään linnunpöntön, design-pannunalusia ja uniikkeja Lappi-tuotteita. Helsingissä saat etuhintaan Temppeliaukion kirkon kaupasta kauniit retrotarjottimet ja Suomen valokuvataiteen museo K1:n myymälästä tuoksukynttilöitä ja käsirasvoja hemmotteluun.

Museokortin omistajana saat vaihtuvia etuja ja alennuksia museokaupoista, tapahtumista, opastuksita sekä museokahviloista ja -ravintoloista.

Kokosimme maaliskuun vinkit museokauppojen Museokortti-etuihin.

Kaikki Museokortti-edut löydät täältä: Museot.fi/edut

Palapelimaiset linnunpöntöt Pilke Shopista koko maaliskuun ajan Museokortilla -25%.

Pilke Shopista helposti koottavat linnunpöntöt -25 %

Pilke Shop, Tiedekeskus Pilke, Rovaniemi | Etu voimassa 31.3.2021 asti

Linnunpönttöjä voi ripustaa ympäri vuoden, mutta lintujen pesintää ajatellen se kannattaa tehdä viimeistään maaliskuussa.

Pilke Shopista löydät kotimaiset, helposti ilman ruuveja, liimaa tai työkaluja koottavat linnunpöntöt, nyt Museokortti-etuna koko maaliskuun ajan -25 %.

Pilke Shopista löytyy metsää monessa muodossa, herkullisista lukuelämyksistä mainioihin makuihin ja hauskoihin arjen ja juhlan tuotteisiin. Shop on avoinna joka päivä: maanantaisin klo 8–16, tiistaista perjantaihin klo 8–18 ja lauantai–sunnuntai klo 10–16.

Arktikumin etuna museokorttilaisille museokaupan koko valikoima -15 %

Arktikum Shop, Tiedekeskus Arktikum, Rovaniemi | Etu voimassa 31.3.2021 asti

Arktikum Shopista löydät myös nämä uniikit avaajat.

Museokorttia näyttämällä shoppailet -15% alennuksella Arktikum Shopissa koko maaliskuun ajan.

Arktikum Shopiin on valikoitu tuotteita, jotka on tehty Lapissa, tai joissa pohjoinen on vahvasti läsnä joko materiaaliensa tai sisältöjensä puolesta.

Shopista löytyy elintarvikkeita, paperituotteita, kirjoja, musiikkia, koruja, puukkoja, laukkuja, reppuja, kuksia, poronnahkatuotteita, design-tuotteita ja paljon muuta.

Arktikumin kauppa on avoinna Arktikumin aukioloaikojen mukaisesti ja ostoksille voi tulla ilman pääsylipun ostoa.

Majamoon pannunaluset -20% Korundi Shopissa

Korundi Shop, Rovaniemen taidemuseo Korundi, Rovaniemi | Etu voimassa 31.3.2021 asti

Museokorttia näyttämällä saat Korundi Shopin Majamoo-pannunalusista -20 % -alennusta.

Jani Martikaisen suunnittelemat Majamoo-pannunaluset on valmistettu suomalaisesta koivuviilusta. Majamoo-pannunaluset on palkittu Alvar Aalto 100 vuotta -lahjaesinekilpailussa.

Korundi Shopista löytyy M ja L -kokoisia pannunalusia väreissä musta, valkoinen ja koivu (alkuperäiset hinnat 17/22€).

Museokortilla -20% Majamoon pannunalusista maaliskuun ajan.

Tyylikkäät Come to Finland -sisustustarjottimet etuhintaan

Temppelinaukionkirkko, Helsinki | Etu voimassa 31.5.2021 asti

Museokortilla kaksi Come to Finland -tarjotinta yhteishintaan 42 € (norm. 56 €).

Etu on saatavilla Temppeliaukion kirkon matkamuistojen myyntipisteestä Museokorttia näyttämällä 31.5.2021 asti.

Kulutusta ja konepesua kestävät vaneritarjottimet on valmistettu Suomessa suomalaisesta koivusta.

Käsirasvat, tuoksukynttilät ja -tikut sekä Surprise Ball -tuotteet -20 %

The Gift Shop Object, Suomen valokuvataiteen museo K1, Helsinki | Etu voimassa 31.3.2021 asti

Museokauppa sijaitsee Kämp Gallerian K1-kerroksessa Valokuvataiteen museon vieressä.

Suomen valokuvataiteen museo K1 tarjoaa museokaupassaan -20 % alennuksen Museokortin omistajille kaikista seuraavista tuotteista: käsirasvat, tuoksukynttilät ja -tikut sekä Surprise Ball -tuotteet.

The Object -myymälästä löydät myös kirjoja, mausteita, laajan valikoiman lahjatavaroita ja paljon muuta.

Katso kaikki Museokortti-edut >