12.12.2021

Museokortti-kirjelahja kuusen alle – 16.12. mennessä tilatut kirjelahjat ehtivät jouluksi perille

Kun tilaat Museokortti-kirjelahjan viimeistään torstaina 16.12., lahja ehtii jouluksi perille. Kuva: Ella Karttunen / Museokortti

Joululahjat hankkimatta? Museokortti sopii joka makuun – pääsylippu 300 museoon tuo arjen seikkailuita vuodeksi. Voimassaolo alkaa vasta ensimmäisestä museovierailusta.

Osta kirjelahja

Ostaessasi Museokortti-lahjan verkkokaupastamme voit valita toimitustavaksi kirjelahjan tai digilahjan.

Joulutarjouksena kaikkiin Museokortteihin lisäkuukausi kaupan päälle 12+1=13 kk. Museokortit 13 kuukauden voimassaololla saatavilla verkkokaupastamme sekä museoista. Kampanja-aika: 1.12.–31.12.2020.

Kirjelahja saapuu postitse kauniissa lahjakuoressa

Kun tilaat Museokortti-kirjelahjan viimeistään torstaina 16.12., lahja ehtii jouluksi perille. Voit liittää tilaukseen oman tervehdyksesi, joka painetaan kirjeeseen nimesi kera.

Lahjakirjekuori sisältää väliaikaisen Museokortin ja käyttöohjeet. Kortin voimassaolo alkaa vasta ensimmäisestä museokäynnistä. Kun lahjansaaja rekisteröityy Museokortin käyttäjäksi asiakassivuillamme, hänelle toimitetaan henkilökohtainen, muovinen Museokortti.

Osta kirjelahja

Digilahjan voi ajastaa vaikkapa jouluaattoon

Digilahja toimitetaan tekstiviestinä ja sähköpostitse – toimituspäivän ja -kellonajan valitset itse. Tilausta tehdessä lahjaan voi kirjoittaa omat terveiset, jotka näkyvät lahjansaajalle toimitettavassa sähköpostissa.

Lahjansaaja saa asiakasnumeron ja käyttöohjeet sähköpostilla ja tekstiviestinä. Asiakasnumero toimii pääsylippuna museoon heti – Museokortin voimassaolo alkaa kuitenkin vasta ensimmäisestä museovierailusta. Kun lahjansaaja rekisteröityy Museokortin käyttäjäksi asiakassivuillamme, hänelle toimitetaan henkilökohtainen, muovinen Museokortti.

Osta digilahja

Yli 10kpl:n tilaukset myös laskulla

Kiitä tänä vuonna kulttuurilla! Museokortti on joulun paras lahjaidea henkilöstölle, avainasiakkaille, yhteistyökumppaneille tai hallituksen jäsenille. Voimassaolo ei kulu ennen käyttöä, ja digitilauksella lahjat ehtivät perille juuri silloin kun haluat. Tilaa yli 10 kpl:n erä Museokortteja täyttämällä tilauslomake ja maksa laskulla.

Tilaa laskulla

Museokortti-kirjelahjan saa heti mukaan museokaupasta

Museosta lahjan ostettaessa saat kauniissa lahjakuoressa väliaikaisen Museokortin, jonka voit antaa kenelle vain. Kortti toimii pääsylippuna heti. Voimassaolo alkaa vasta ensimmäisestä museovierailusta. Kun lahjansaaja kirjautuu Museokortin käyttäjäksi asiakassivuillamme, hänelle toimitetaan henkilökohtainen, muovinen Museokortti.

Listasimme avoinna olevia museokauppoja Helsingissä, Tampereella ja Turussa >

Museokortti on aina hyvä lahja: se sopii myös kortin jo omistavalle henkilölle. Hän voi yhdistää lahjan aiemmin hankittuun korttiinsa. Uusi voimassaolo alkaa vasta korttien yhdistämisestä. Kuva: Ella Karttunen / Museokortti