29.9.2021

Museokortti etuhintaan ryhmille ja taide-elämys Ateneumissa kaupan päälle!

Kuvat: Ella Karttunen / Museokortti

Osta Museokortit tarjoushintaan koko työporukalle 68 € /kpl ja polkaise vuoden kulttuuriseikkailu käyntiin Ateneumista.

Museokortti ja Ateneumin taidemuseo tarjoavat ryhmille ja yritysasiakkaille syyskauden huippuedun: kun tilaatte vähintään 30 Museokorttia, saatte kortit tarjoushintaan 68 €/kpl* ja Ateneumin näyttelyintron tai etäopastuksen kaupan päälle.

Tarjous voimassa 1.9.–29.10.2021 tehdyillä Museokortti-yritystilauksilla.

*Uuden Museokortin normaalihinta: 72 €.

Tilaa tarjouspaketti tästä

Näin tilaat Museokortit ja Ateneumin opastuksen sisältävän tarjouspaketin

1. Mene osoitteeseen Museot.fi/yritystilaus.
  2. Valitse haluamasi määrä, vähintään 30 kpl, Museokortteja etuhintaan 68 €/kpl.
  3. Valitse korttien toimitustapa ja täytä organisaatiosi yhteystiedot ja laskutusosoite.
  4. Ilmoita haluamanne opastustyyppi: näyttelyintro/etäopastus. Voit myös alustavasti ilmoittaa toivomanne ajankohdan opastukselle. Ateneumin myyntipalvelusta otetaan teihin yhteyttä opastusajan varaamista varten.
  5. Klikkaa ”Lähetä”. Saat tilauksestasi vahvistuksen sähköpostiisi.

Museokortti-yritystilaus

• Yritystilauslomakkeella tilaat helposti Museokortit koko porukalle: Museot.fi/yritystilaus.
  • Yritystilaus maksetaan laskulla.
  • Minimitilausmäärä yritystilauksilla on 10 korttia.

Toimitus postitse 1–2 viikon kuluessa tai sähköisesti milloin vain!

• Sähköisesti kortit toimitetaan suoraan lahjansaajille valitsemananne ajankohtana. Toimitus sähköpostilla ja/tai tekstiviestinä.
  • Postitse kortit toimitetaan yhdessä paketissa lahjakuoriin valmiiksi pakattuina käyttöönotto-ohjeen kera 1–2 viikon kuluessa tilauksesta ilmoittamaanne toimitusosoitteeseen.

Museokortin voimassaolo ei kulu ennen käyttöä

• Uuden Museokortin voimassaoloaika alkaa vasta ensimmäisestä museokäynnistä.

Personoi tilauksesi

• Lisää sähköisiin lahjaviesteihin mukaan oma tervehdyksesi.
  • Voit personoida kortit yrityksesi nimellä tai lyhyellä sloganilla (max. 27 merkkiä).

Museokortin hinnassa ei ole alvia

• Museokortin myyntihintaan ei lisätä alvia, sillä Museokortti rinnastetaan maksukorttiin. Vuonna 2021 Museokortin hinta on 72 €.

Ateneumin opastusetu

Opastusetu käytettävissä maaliskuun 2022 loppuun saakka! Ajankohta sovitaan sopivaan hetkeen Ateneumin myyntipalvelun kanssa.

Näyttelyintro

Näyttelyintrolla opas johdattaa kävijät Suomen taiteen tarina -näyttelyn maailmaan runsaan kuvaesityksen kautta. Suositulla näyttelyintrolla istutte mukavasti Ateneum-salin rauhassa ja intron jälkeen voitte tutustua näyttelyyn omaan tahtiin. Katso esittelyvideo näyttelyintrosta

Edun arvo: 150 € / 30 hlö

Introlle osallistujien tulee ostaa Ateneumin sisäänpääsylippu, esimerkiksi Museokortilla.

Kesto: 30–40 min

Etäopastus

Etäopastus on Teams-alustalla toteutettava johdatus kuvataiteen maailmaan Ateneumin taidemuseon taideteosten parissa. Opas esittelee teemoja ja teoksia laajan kuvaesityksen avulla ja on valmis vastaamaan myös kysymyksiin. Etäopastus on erinomainen virkistyshetki työyhteisölle työpisteen sijainnista riippumatta.

Edun arvo: 170 € / 30 hlö

Kesto: 45 min

Tilaa tarjouspaketti tästä

"Korttini oli työnantajan antama joululahja. On erinomainen lahja sekä viisasrahojensijoitus :) Tykkään käydä museoissa, mutta aikaisemmin se oli aina sellainenprojekti,piti varata museossakäyntiin aikaa ja rahaa. Nyt vaan mennään!"

Asiakaspalaute 6/2018

"Kaikkien aikojen paras joululahja!"

KVA Arkkitehdit, henkilökunta

“Halusimme muistaa henkilöstöä elämyksellisellä lahjalla. Museokorttitarjoaakokemuksia vuoden mittaan.”

Tampereen ammattikorkeakoulu

"Mieluinen joululahja jo kahtena vuotena peräkkäin!"

Rapal Oy, henkilökunta

Kysyttävää Museokortti-yritystilauksesta? Katso vastaukset usein kysyttyihin kysymyksiin tai ota yhteyttä:

myynti@museot.fi