8.2.2021

Helmikuun Museokortti-etuina museokauppojen tuoksukynttilöitä, sisustusjulisteita ja marjaisia herkkuja

Tiesitkö, että Museokortin omistajana saat kymmeniä vaihtuvia asiakasetuja lukuisiin kohteisiin? Viikon suosituksina museoiden ihastuttavat kaupat, joista Museokorttia vilauttamalla saat alennushintaan tunnelmallisia tuotteita kotiin.

Museokortti toimii paitsi pääsylippunasi museoihin ympäri Suomen mutta myös avaimena asiakasetuihisi. Kaikki Museokortti-edut löydät aina osoitteesta Museot.fi/edut.

Tutustu alta Museokortin viikon poimintoihin.

Pilke Shopin metsästä inspiroituneet herkut -25 %

Pilke Shop, Tiedekeskus Pilke, Rovaniemi | Etu voimassa 28.2.2021 asti

Pilke Shopista löydät metsästä inspiroituneita ja raaka-aineensa saaneita herkkuja. Koko helmikuun ajan Museokortilla -25 % kaikki syötävät herkut.

Kaikissa Pilke Shopin syötävissä inspiraationa ja vähintään yhtenä raaka-aineena on jokin metsäinen marja, kasvi tai muu. Tutustu uudenlaiseen teehen tai juhlavaan kuplajuomaan, yksikukkahunajaan, marjaiseen suklaaseen tai välipalapatukoihin.

Pilke Shopista löytyy metsää monessa muodossa, herkullisista lukuelämyksistä mainioihin makuihin ja hauskoihin arjen ja juhlan tuotteisiin. Shop on avoinna joka päivä: maanantaisin klo 8–16, tiistaista perjantaihin klo 8–18 ja lauantai–sunnuntai klo 10–16.

Poronnahkaiset Wigelin tuotteet -15%

Arktikum Shop, Arktikum tiedekeskus, Rovaniemi | Etu voimassa 28.2.2021 asti

Poronnahkaiset Wigelin tuotteet on valmistettu käsityönä Rovaniemellä. Tuotteet ovat laadukkaita, kestävät käyttöä ja ikääntyvät kauniisti.

Shopin Wigel-valikoimasta löytyy muun muassa erilaisia laukkuja, lompakoita ja pussukoita monissa eri väreissä.

Museokortin omistajille -15% -alennus kaikista Wigelin tuotteista koko helmikuun ajan.

Lisäksi museokaupasta elintarvikkeita, lappilaisia käsitöitä, laukkuja ja reppuja, design-tuotteita, paperituotteita, saippuoita ja rasvoja, koruja, musiikkia ja kirjoja.

Come to Finland matkailujulisteet -20% Museokortilla

Korundi Shop, Rovaniemen taidemuseo Korundi, Rovaniemi | Etu voimassa 28.2.2021 asti

Korundi Shopin etuna museokorttilaiset saavat -20 % alennusta Come to Finland -matkailujulisteista koko helmikuun ajan!

Come to Finland -matkailujulisteet painetaan Suomessa korkealuokkaiselle FSC-sertifioidulle mattapaperille.

Korundi Shopista löytyy julisteita koossa 50 x 70 cm ja 70 x 100 cm (alkuperäiset hinnat 39/42€).

Käsirasvat, tuoksukynttilät ja -tikut sekä Surprise Ball -tuotteet -20 %

The Gift Shop Object, Suomen valokuvataiteen museo K1, Helsinki | Etu voimassa 31.3.2021 asti

Tarjoamme -20 % alennuksen Museokortin omistajille kaikista seuraavista tuotteista: käsirasvat, tuoksukynttilät ja -tikut sekä Surprise Ball -tuotteet.

The Objectista löydät myös kirjoja, mausteita, laajan valikoiman lahjatavaroita ja paljon muuta.

Museokauppa sijaitsee Kämp Gallerian K1-kerroksessa Valokuvataiteen museon vieressä. Etu on voimassa 4.1.-31.3.2021 tai niin kauan kuin tuotteita riittää.

Kullan kimallusta Nipan ja Petronellan tuliaisten muodossa -20 %

Kultamuseo, Sodankylä | Etu voimassa 31.3.2021 asti

Museokorttilainen, tule osaksi legendaarista ja kimaltelevaa Lapin kullan tarinaa Ykän yllätyksen sekä Nipan ja Petronellan tuliaisten matkassa.

Ykän Yllätyksessä on suomalaisesta teräksestä valmistettu vaskooli, Tankavaaran kultapitoista hiekkaa ja putki kultahippuja varten.

Nipan tuliaispakettiin kuuluu vaskoolin, kultapitoisen hiekkapussin ja putken lisäksi Laanilan kultapolku-opas, lajitelma kisamerkkejä sekä kisamerkeistä tehty kangaskassi.

Petronellan tuliaispaketti sisältää Laanilan kultapolku-oppaan, lajitelman postikortteja, kynän, helmikorvakorut ja pienen lehtikultapullon sekä kisamerkeistä tehdyn kangaskassin.

Katso kaikki Museokortti-edut >