Asiakaspalvelussamme on juuri nyt ruuhkaa — kaikkiin viesteihin vastataan!

15.6.2022

Jäikö Museokortin kesäetu saamatta teknisten ongelmien vuoksi — toimi näin

Asiakaspalvelumme on tällä hetkellä ruuhkautunut. Jokaiseen viestiin vastataan varmasti, mutta vastauksessa voi kestää useampi päivä.


Kesäkampanjamme valtavan suosion vuoksi Museokortin verkkokaupan palvelimet ovat olleet ajoittain alhaalla tai eivät ole vastanneet riittävän nopeasti. Teknisten ongelmien vuoksi myös Museokortin asiakaspalvelu on tällä hetkellä pahasti ruuhkautunut. Helpoiten tavoitat asiakaspalvelun lähettämällä sähköpostia: jokaiseen viestiin vastataan, mutta ruuhkan vuoksi vastaamisessa voi kestää useampi päivä.

Jos 15. kesäkuuta päättynyt kampanjaetumme jäi sinulta saamatta, ei hätää. Ota yhteyttä Museokortin asiakaspalveluun sähköpostitse (museokortti@museot.fi) otsikolla "TEKNINEN ONGELMA" to 30.6.2022 mennessä ja kerro viestissäsi seuraavat tiedot:

  • Etunimesi ja sukunimesi
  • Jos ongelmasi koski voimassaoloajan jatkamista, Museokorttisi asiakasnumero (12 numeroa)
  • Mahdollinen tarkempi kuvaus kohtaamastasi ongelmasta, esim. ”En päässyt kirjautumaan sisään Oma Museokortti -asiakassivulle”.

Asiakaspalvelumme toimittaa sinulle ohjeet ja henkilökohtaisen kampanjakoodin, jonka avulla voit hyödyntää edun kampanjan päättymisestä huolimatta. Henkilökohtainen koodisi on käytettävissä heinäkuun loppuun saakka. Huom. Asiakaspalvelumme ruuhkautumisen vuoksi vastauksessa voi kestää useampi päivä, mutta kaikkiin viesteihin reagoidaan varmasti.

Olemme aidosti pahoillamme teknisten ongelmien aiheuttamista ikävistä tilanteista. Toivotamme harmeista huolimatta antoisaa museokesää!


Kerro tästä myös ystävillesi!