7.9.2020

Tarkista Museokortti-sovelluksesi: päivitys on saattanut kirjata sinut ulos

Jos Museokorttisi on kirjattu ulos sovelluksesta, suosittelemme liittämään asiakasnumerosi sovellukseen uudestaan nyt.

Museokortin mobiilisovellukseen tehty laaja päivitys korjasi havaittuja virheitä, mutta joissakin tapauksissa sovelluksen päivittäminen kirjasi käyttäjän aiemman liittämän Museokortin ulos. Pahoittelemme ongelmaa ja varmistamme, ettei näin tapahdu uudestaan.

Jos Museokorttisi on kirjattu ulos sovelluksesta, suosittelemme liittämään asiakasnumerosisovellukseen uudestaan nyt. Asiakasnumerosi löydät helposti Museokortilta saamistasi tekstiviesteistä ja sähköposteista.

Liittäminen tapahtuu seuraavasti:

• Avaa Museokortti-sovellus
  • Valitse alavalikosta kohta Museokortti
  • Valitse Liitä Museokortti sovellukseen ja seuraa sovelluksen ohjeita.

Pahoittelemme päivityksestä aiheutunutta ylimääräistä vaivaa. Tutkimme asiaa ja varmistamme, ettei vastaava ongelma pääse toistumaan uudelleen. Toivotamme sinulle antoisia tulevia museokierroksia!

Jos tarvitset apua sovelluksen kanssa, voit olla yhteydessä asiakaspalveluun:
044 784 5745 (arkisin kello 9-12)
museokortti@museot.fi