18.3.2021

Miten museoissa otetaan koronaturvallisuus huomioon? Kulttuurituottaja Mirka vierailee Vapriikissa!

Miten tehdään turvallinen museokäynti? Mirka vieraili Museokeskus Vapriikissa. Kuva (oik.): Saana Säilynoja.

Humakin kulttuurituottajaopiskelija Mirka Koski vieraili Tampereen Museokeskus Vapriikissa ja selvitti, miten museokohde huolehtii kävijöidensä turvallisuudesta. Huom. Museokeskus Vapriikki on suljettu 8–28.3.2021.

Museokortin kanavissa seurataan tänä vuonna Humanistisen ammattikorkeakoulun 12 kulttuurituotannon opiskelijan vuoden mittaista Museokortti-matkaa.

Opiskelija Mirka Koski tutustuu Museokeskus Vapriikissa Vuoden luontokuvat 2020 -näyttelyyn, Tampereen luonnontieteelliseen museoon ja Postimuseon Parhain terveisin – postikortti 150 vuotta -näyttelyyn sekä haastatellaan Vapriikin viestintäsuunnittelija Tähtitalvikki Poikajärveä.

Katso video museovierailulta alta. Jos upotus ei näy laitteellasi, voit katsoa videon täältä.