8.5.2020

Aineeton Museokortti-lahja tuo unohtumattomia elämyksiä ja tuhansia tarinoita vuodeksi.

Äidit kertovat: ”Toivon yhdessäoloa läheisten kanssa” – Anna äitienpäivänä lupaus tulevista museokierroksista

Vaikka sosiaalinen eristäytyminen on nyt tärkeää, pian pääsemme taas kesäkaudelle avautuvien museoiden pariin. Äitienpäivänä Museokortti-lahja on lupaus yhteisistä museokierroksista. Uuden kortin voimassaolo alkaa vasta ensimmäisestä museokäynnistä.

Kun museoihin taas pääsee, upeat näyttelyt ja yhteiset museokierrokset läheisten kanssa tuntuvat vieläkin arvokkaammilta.

ÄITIENPÄIVÄTARJOUS: Kaikkiin verkkokaupastamme lahjaksi ostettuihin Museokortteihin (69€) lisäkuukausi (12+1 kk) kaupan päälle. Museokortin voi ostaa huoletta lahjaksi: voimassaolo alkaa ensimmäisestä museokäynnistä, joten se ei kulu ennen käyttöä. Yhteiset museokierrokset äidin, puolison tai isoäidin kanssa voi suunnitella nyt ja toteuttaa, kun museot jälleen avaavat ovensa kesäkaudelle.

Anna Museokortti äitienpäivälahjaksi

Äidit toivovat aineettomia elämyksiä äitienpäivälahjaksi

Kysyimme Museokortin somessa äideiltä, mitä he toivovat äitienpäivälahjaksi ja mikä on ollut mieluisin lahja. Monen äidin lempilahjoihin kuuluu Museokortti, joka tuo laatuaikaa ja kulttuurielämyksiä läheisten kanssa.

Äitienpäivänä Museokortti-lahja toimii lupauksena yhteisistä tulevista museokierroksista. Kortin voimassaolo alkaa vasta ensimmäisestä museokäynnistä.

Toivon hyvän mielen yhdessäoloa läheisten kanssa.
– Merja

Mieluisin äitienpäivälahja on ollut juurikin Museokortti, jonka olen jo useana vuotena saanut. Ilahdun siitä joka kerta. Lapsetkin (aikuiset sellaiset) tykkäävät kun ei tarvitse lahjaa miettiä ja käyttöön tulee.
– Minna

"Museokortti on paras lahja tyttäriltäni ikinä."

Valmis aamupala ja halaus lapselta pusun kera. Yhteinen punttisreissu vielä aamupäivällä.
– Minnamaarit

Museokortti paras lahja tyttäriltäni ikinä.
– Aulikki

Museokortti on, mutta menee pian umpeen! Äitienpäiväksi voisi sopivasti toivoa uutta.
– Heini

Toivon äitienpäivälahjaksi Museokorttia.
– Eeva-Riitta

Museokortti-lahjan voi antaa myös digilahjana, jolloin se saapuu sähköpostitse ja tekstiviestitse. Lahjan voi ajastaa saapumaan tiettyyn kellonaikaan haluttuna päivänä, esimerkiksi äitienpäiväaamiaisen yhteyteen. Saat myös kirjoittaa mukaan oman saatetekstin. Kuva: Ella Karttunen

Museokorttia pidetään ainutlaatuisena lahjana, joka sopii kaikille – ”Loistava aineeton lahja! Mukavaa lähteä yhdessä lahjansaajan kanssa nauttimaan museoiden tarjonnasta

Museokortti selvitti asiakaskyselyssä huhtikuussa 2019, kuinka Museokortti soveltuu lahjakäyttöön. Kyselyn 1 100 vastaajasta peräti 98 prosentin mielestä vuoden mittainen kulttuurimatka on hyvä tai erittäin hyvä lahjaidea.

”Yhteistä tekemistä lahjansaajan kanssa, ja kulttuurielämyksiä koko vuodeksi.”

Lisäksi 90 prosenttia vastaajista on täysin tai melko samaa mieltä siitä, että Museokortti sopii lahjaksi kenelle vain.

Lahjansaaja voi nauttia lahjan uudelleen vaikka 365 kertaa.

Yli kolmannes vastaajista on itse antanut Museokortin lahjaksi. Vastaajat kertovat antaneensa kortin esimerkiksi äitienpäivä- ja syntymäpäivälahjaksi.

Äitini tykkäisi varmasti kovasti. On niin vaikea keksiä lahjaa ihmiselle, jolla on jo kaikkea. Aion ostaa äidille lahjaksi Museokortin.

Vastauksissa kerrotaan myös Museokortin ratkaisseen turhan tavaran ostamisen ongelman. Aineeton lahja ilahduttaa pitkään, mutta ei kerrytä ylenpalttisen tavaran määrää.

”Ihmisillä on jo tarpeeksi tavaraa. Museokortti tarjoaa koko vuodeksi elämyksiä, joita on kiva muistella yhdessä.”

Anna Museokortti äitienpäivälahjaksi

Hyödynnä äitienpäiväitarjous ja muista äitiä Museokortilla äitienpäivänä 12. toukokuuta. Museokortti-lahja ilahduttaa pitkään, tukee hyvinvointia ja on hyvä lahja riippumatta siitä, onko äidillä jo Museokortti.

Hyödynnä äitienpäivätarjous – Museokortti-lahjan voimassaolo alkaa vasta ensimmäisestä museokäynnistä

ÄITIENPÄIVÄTARJOUS: Kaikkiin verkkokaupastamme lahjaksi ostettuihin Museokortteihin (69€) lisäkuukausi (12+1 kk) kaupan päälle. Tarjous on voimassa 10.5.2020 asti.

Näin hyödynnät erikoistarjouksen: valitse verkkokaupastamme vaihtoehto ”lahjaksi” ja jatka valitsemalla kirjelahja tai digilahja.

Anna Museokortti äidille lahjaksi >