4.5.2022

Museokortin syntymäpäiväarvonnan säännöt

1. Arvonnan järjestäjä
FMA Creations Oy (Museokortti)
Fredrikinkatu 39 C 22

2. Osallistumisaika
Arvontaan voi osallistua 4.-7.5.2022 Museokortin Facebook-sivuilla julkaistuun kommentoimalla päivitykseen ja jättämällä päivityksessä olevan linkin kautta yhteystiedot. Voittaja arvotaan lauantaina 7.5.2022 klo 14.

3. Osallistumiskelpoisuus
Arvontaan voivat osallistua kaikki Suomessa asuvat täysi-ikäiset henkilöt lukuun ottamatta seuraavaksi mainittuja poikkeuksia. Arvontaan eivät saa osallistua FMA Creations Oy:n tai Museo Leikin työntekijät tai heidän perheenjäsenensä. Yhteystiedot kerätään palkinnosta ilmoittamista varten. Alaikäisillä arvontaan osallistujilla tulee olla huoltajan suostumus.

3. Arvontaan osallistuminen
Arvontaan osallistutaan kommentoimalla arvontajulkaisua. Lisäksi arvontaan osallistuja jättää yhteystietonsa arvonnan yhteydessä julkaistun linkin kautta. Osallistumalla arvontaan annat Museokortille oikeuden kuvata palkintotapahtumaa ja julkaista tapahtumapäivästä kuvia sekä videoita Museokortin markkinointi- ja viestintäkanavissa.

Jokaisella tapahtumaan osallistuvalla lapsella tulee olla esittää lasten huoltajan allekirjoittama kuvauslupa. Kuvauslupalomake lähetetään voittajalle sähköpostitse. Arvonnan voittaja sitoutuu toimittamaan kuvauslupalomakkeen myös lastenkestien juhlavieraiden huoltajille. Lomakkeen voi toimittaa joko ennakkoon osoitteeseen viestinta@museot.fi tai sen voi tuoda paikan päälle Museo Leikkiin keskiviikkona 11.5.2022. Tapahtumapäivän kuvia käytetään Museokortin ja Museo Leikin viestinnässä. Osallistumalla osanottajat sitoutuvat noudattamaan näitä sääntöjä ja järjestäjän päätöksiä.

4. Arvonnan suorittaminen ja voittajan julkistaminen
Arvonta suoritetaan satunnaisotannalla lauantaina 7.5.2022 klo 14. Voittaja arvotaan Facebookissa julkaisua kommentoineiden ja yhteystietolomakkeen täyttäneiden henkilöiden kesken. Voittajalle ilmoitetaan henkilökohtaisesti tekstiviestillä ja sähköpostilla lauantaina 7.5.2022 klo 17 mennessä.

5. Arvontapalkinto
Arvontapalkinto ilmoitetaan arvontajulkaisun yhteydessä. Palkintotapahtuma toteutetaan 11.5.2022 klo 16–18Museo Leikissä Espoon Tapiolassa eikä sitä voi vaihtaa rahaksi. Mikäli voittajaa ei tavoiteta sunnuntaihin 8.5.2022 klo 12 mennessä, arvotaan uusi voittaja. Tässä tapauksessa uudelle voittajalle ilmoitetaan sunnuntaina 8.5.2022 klo 14 mennessä.

6. Arvonnan järjestäjän vastuu
FMA Creations Oy rajoittaa vastuunsa arvonnan kohteena olevaan palkintoon eikä vastaa kolmansista osapuolista johtuvista ongelmista. Arvonnan järjestäjä maksaa arvonnasta aiheutuvat arpajaisverot. Arvonta ei ole Facebookin järjestämä, tukema tai sponsoroima.

7. Sääntöjen muuttaminen
FMA Creations Oy pidättää oikeuden tehdä muutoksia ilman erillistä ilmoitusta arvontaan, sen sääntöihin, palkintoihin, ajankohtaan tai muihin arvonnan toteuttamiseen vaikuttaviin seikkoihin. Muutoksista ilmoitetaan arvontajulkaisun yhteydessä. Arvontasääntöjen soveltamiseen ja tulkintaan liittyvät mahdolliset epäselvyydet ratkaisee järjestäjä.

8. Henkilötietojen käsittely
Arvontaa varten annetut tiedot tallennetaan vain voitosta ilmoittamiseen, eikä niitä käytetä markkinointiin. Osallistumisen yhteydessä annettuja henkilötietoja käsitellään henkilötietolain mukaisesti.

9. Muutokset
Kilpailun järjestäjä pidättää oikeuden sääntömuutoksiin.

Taru Vatka

Mummin omalle supersankarille mahtavat syntymäpäiväjuhlat kaverien kanssa🙌👍