14.6.2024

Kesän näyttelyissä esitellään hyperrealistisia veistoksia, surrealistista taidetta ja muotisuunnittelija Jukka Rintalan työtä. Kuvat: Tampereen taidemuseo, Kuntsin modernin taiteen museo ja Suomen käsityön museo.

Nauti kesän näyttelyistä: kotimaisia klassikoita, katutaidetta, muoti-ikoneja ja huippunimiä maailmalta

Museot ympäri Suomen esittelevät tänä kesänä kiehtovia uutuusnäyttelyitä. Ihmettele hyperrealistista taidetta Tampereella, koe graffititaiteilija EGSin utopistinen suurlähetystö Helsingissä, ihaile Jukka Rintalan luomuksia tai lähde Jyväskylään selvittämään, mitä yhteistä on Alvar Aallolla ja skeittauksella

Tunnetuista kansainvälisistä nimistä esillä on muun muassa ranskalaisen nykytaiteilijan, Jean-Michel Othonielin, töitä ja yhdysvaltalaisen valokuvaaja Gregory Crewdsonin kuvausta amerikkalaisesta keskiluokasta.

Lisää näyttelyvinkkejä kesään:

Katso kaikki näyttelyt