3.6.2024

Vielä ehdit – Aloita kesäsi nyt ja osta Museokortti huipputarjouksesta 68 €!

Aloita kesäsi nyt ja osta vuoden kulttuurimatka nyt vain 68 €. Museokortilla vierailet kiinnostavimmissa näyttelyissä ja ikimuistoisissa kesäkohteissa.
Kuva: Vilja Harala / Museokortti

Tarjous on päättynyt. Yhdellä kortilla 360 lomaideaa Suomen kesään! Tartu huipputarjoukseen ja vietä ikimuistoinen kulttuurikesä. Osta uusi Museokortti tai jatka korttisi voimassaoloa vain 68 eurolla. Tarjous on voimassa Museokortin verkkokaupassa sekä museoissa 17.6. asti.

Museokortti taskussasi voit poiketa museoissa milloin vain – satoi tai paistoi. Vuoden mittainen pääsylippu avaa ovet kesän kiinnostaviin kohteisiin, kuten linnoihin, ulkomuseoihin sekä veistos- ja patsaspuistoihin. Museokortti avaa ovet myös taiteilijakoteihin, tiedekeskuksiin ja taidemuseoihin, joihin voi paeta niin helteitä kuin sateita.

Hyödynnä kesän paras tarjous!

• Osta uusi Museokortti itselle tai lahjaksi 68 € (norm. 79€)
  • Osta jatkokausi voimassa olevaan Museokorttiin 68 € (norm. 73€)
  • Osta jatkokausi vanhentuneeseen Museokorttiin 68 € (norm. 79€)

Osta Museokortti!

Uudet Museokortit ovat voimassa 12 kuukautta ensimmäisestä museovierailusta alkaen. Jatkokausi voimassa olevaan Museokorttiin pidentää kortin voimassaoloa vuodella. Vanhentuneessa kortissa puolestaan 12 kuukauden voimassaolo alkaa ostohetkestä.

Tarjoushinta 68 € on saatavilla Museokortin verkkokaupasta sekä museoista 17.6. asti.

Museokortti on oiva reissukaveri kesän seikkailuihin

Museokortti-kohteet tuovat elämyksiä taiteen, tieteen, historian, musiikin, kirjallisuuden, luonnon, urheilun ja monien muiden aiheiden äärellä.

Etsitkö päiväretkiä, minilomia viikonloppuihin tai ideoita pidemmille lomille kotimaahan? Koe Saariston rengastie, tunnelmalliset kesäkaupungit ja merellinen Ahvenanmaa.

Museokortin matkavinkeistä löydät museot, luontokohteet ja paikalliset nähtävyydet samasta paikasta. Museokortilla saat myös alennuksia ja etuja kierrosten majoituksista ja ravintoloista.

Suunnittele ikimuistoinen museokesä!

Katso matkavinkit!

Hyödynnä kulttuuriedut ja osta Museokortti nyt tarjoushintaan

Työnantajan tarjoamilla kulttuurieduilla ostat kätevästi uuden Museokortin tai jatkat nykyisen korttisi voimassaoloa. Museokortin verkkokaupassa maksuvälineinä käyvät verkkopankit, maksukortit, lasku sekä kulttuuriedut Smartum-saldo, Edenred-kortti ja ePassi.