1.3.2024

Asiakaspalvelumme päivystää viikonloppuisin maalis- ja huhtikuussa

Museokortin asiakaspalvelu on avoinna arkisin klo 9–16 ja nyt kokeilun aikana maalis- ja huhtikuussa klo 10–17.

Onko sinulla Museokortin käyttöön liittyvää kysyttävää? Kahden kuukauden kokeilun aikana Museokortin asiakaspalvelu päivystää myös viikonloppuisin maalis- ja huhtikuussa.

Kehitämme asiakaspalveluamme ja vastaamme asiakaspuheluihin myös viikonloppuisin maalis- ja huhtikuussa 2024 klo 10-17. Huom. normaalisti asiakaspalvelu on avoinna arkisin klo 9–16.

Viikonloppuisin museoissa vieraillaan ahkerasti ja haluamme osaltamme varmistaa museokäyntien onnistumisen sekä tarjota apua ongelmatilanteisiin. Kahden kuukauden kokeilun aikana seuraamme tuloksia ja pohdimme, onko palvelulle tarvetta myös jatkossa.

Asiakaspalvelumme auttaa ongelmatilanteissa

Ongelmatilanteissa suosittelemme ensin etsimään vastausta täältä. Jos et löydä ratkaisua ongelmaasi, niin otathan yhteyttä asiakaspalveluumme. Katso myös ohjeet Museokortti-lahjan ostajalle ja saajalle.

Museokortin asiakaspalvelun tavoittaa numerosta 044 784 5745 tai sähköpostilla museokortti@museot.fi. Autamme kaikenlaisissa kortin ostamiseen ja käyttöön liittyvissä tilanteissa. Jos siis korttisi katoaa tai kohtaat haasteita museokäynnillä tai sovelluksen kanssa niin voit kääntyä puoleemme – autamme mielellämme!