25.9.2023

Vielä ehdit tarttua syystarjoukseen! Saat Museokorttiisi nyt jatkokauden ALE-hintaan 65 €

Jatka Museokorttisi voimassaoloa nyt huippuedullisesti 65 eurolla. Tarjous voimassa 8.10. asti.

Tarjous on päättynyt. Hyödynnä huipputarjous ja lähde syksyiselle museokierrokselle! Syystarjouksena saat 12 kuukauden jatkokauden Museokorttiisi vain 65 eurolla (norm. 69,50 / 76 €).

Aktivoi vanhentunut Museokorttisi tai osta jatkokausi kortillesi nyt tarjoushintaan 65 €. Tarjous koskee sekä voimassa olevia että vanhentuneita kortteja.

Etuhinta 65 € on voimassa 8.10. asti verkkokaupassamme sekä Museokortti-kohteissa.

Käytä tarjous

Näin jatkat Museokorttisi voimassaoloa tarjoushintaan

1. Vieraile Oma Museokortti -asiakassivulla
  2. Syötä Museokorttisi asiakasnumero tai sähköpostiosoitteesi sekä salasanasi
  3. Kirjaudu sisään ja valitse Jatka voimassaoloa!

Voimassa olevalle Museokortille ostettu 12 kk:n jatkokausi siirtää kortin viimeistä käyttöpäivää vuodella eteenpäin. Vanhentuneen Museokortin uusi 12 kk:n voimassaoloaika alkaa puolestaan ostopäivästä.

Muista hyödyntää kulttuuriedut! Voit jatkaa Museokorttisi voimassaoloa verkossa Smartum-saldolla, Edenred-kortilla ja ePassilla. Monet museot hyväksyvät myös maksuvälineinä kulttuuri- ja virike-etuja. Ennen museossa asioimista tarkista kohteen maksutavat sen omilta verkkosivuilta.

Kokosimme näyttelyvinkit syksyn monipuoliseen näyttelytarjontaan!

Tutustu syksyn kiinnostaviin uutuusnäyttelyihin!

Museokortilla poikkeat museossa milloin vain ja lukemattomat elämykset ovat aina saatavillasi. Lähde vuoden mittaiselle museokierrokselle ja valitse suosikkisi satojen näyttelyiden valikoimasta.

Koe Rafael Wardi, Kaija Aarikka, Claude Monet ja muut rakastetut klassikot sekä nykytaiteen uusimmat tuulet. Vai kiinnostaisiko sittenkin suomiräpin historia Palefacen silmin tai japanilaisen taiteilijan elektroninen musiikki?

Syksyn uutuusnäyttelyt tarjoavat nähtävää myös himoliikkujille, nostalgikoille ja rauhoittumisen hetkiä etsiville. Poimi näyttelyvinkit ja piristä pimenevää vuodenaikaa museovierailuilla!

Katso näyttelyvinkit