7.8.2023

Löydä viihtyisät majoitukset loppukesän museokierroksille ja syksyn ruskaretkille

Koe ruskan väriloistoa ja kiehtovia museoita pohjoisessa! Museokortilla yövyt edullisemmin viihtyisässä Wilderness Hotel Inarissa Inarijärven rannalla.

-10% majoitushinnasta

Wilderness Hotel Inari, Inari | Etu voimassa 15.11. asti

Suuntaatko ruskaretkelle Lappiin? Koe Saamelaismuseo Siida, majoitu Inarijärven henkeäsalpaavissa maisemissa ja nauti ympäröivästä luonnonrauhasta. Wilderness Hotel Inari tarjoavaa unohtumattoman elämyksen Lapin museokierroksille.

Katso lisätiedot ja varausohjeet >

Tampere on monipuolinen kohde lähilomille kaikkina vuodenaikoina. Koe Vapriikki, Muumimuseo sekä kaupungin taide-elämykset ja majoitu kaupungin sykkeessä rennossa Dream Hostel & Hotelissa. Kuva: Dream Hostel & Hotel.

-10% majoituksesta

Dream Hostel & Hotel, Tampere | Etu voimassa 31.12. asti.

Vielä ehdit tehdä kesäisen kaupunkireissun Tampereelle! Kansainvälistäkin huomiota saanut, kodikas ja hyväntuulinen Dream Hostel & Hotel tarjoaa lähilomallesi viihtyisän majoituksen aivan Tampereen sykkeessä.

Katso lisätiedot ja varausohjeet >

Lisää majoitusetuja: