23.9.2024

Matkailitko kesällä kotimaassa? Vastaa kyselyyn ja voita Museokortti!

Museokortti on monipuolinen reissukaveri kotimaassa: saat pääsyn 360 museoon sekä etuja museoista, hotelleista ja ravintoloista ympäri Suomen. Kuva: Krista Ylinen / Museokortti
Museokortti tarjoaa runsaasti nähtävää kotimaan reissuille. Kartoitamme asiakaskyselyllä museokorttilaisten kotimaanmatkailua sekä Museokortin matkavinkit -palvelun käyttöä. Vastaa kyselyyn viimeistään 6.10. ja osallistu Museokorttien arvontaan.

Vastaa kyselyyn tästä

Kartoitamme asiakaskyselyllä museokorttilaisten kotimaanmatkailua kesällä 2024, Museokortin matkavinkit -palvelun käyttöä ja museoiden vaikutusta reissukohteiden valintaan.

Voit halutessasi jakaa lomakkeella omat matkavinkkisi ja auttaa muita museokorttilaisia suunnittelemaan ensi kesän reissut.

Vastaamalla kyselyyn autat meitä kehittämään palveluamme. Jätä vastauksesi tälle lomakkeelle viimeistään 6.10.2024. Yhteystietonsa jättäneiden vastaajien kesken arvotaan kaksi (2) Museokorttia.

Tutustu matkavinkkeihin: