16.9.2024

Lataa uusi Museokortti-sovellus puhelimeesi – vanha sovellus poistuu käytöstä!

Uusi Museokortti 2024 -sovellus otetaan käyttöön 30.9. Lataa uusi sovellus! Kuva: Ella Karttunen / Museokortti

Uusi Museokortti-sovellus on nyt julkaistu, ja se on ladattavissa sovelluskaupoista. Vanha sovellus poistuu käytöstä. Museokortti 2024 -sovellus korvaa sen 30.9. alkaen.

Voit ladata uuden Museokortti 2024 -sovelluksen puhelimeesi jo nyt, mutta sovellusta pääsee käyttämään vasta 30.9. alkaen. Samana päivänä 30.9. vanha sovellus poistuu käytöstä.

Tutustu uuteen sovellukseen ja lataa se ennakkoon!

Museokortti 2024 -sovellukseen olemme parantaneet sovelluksen toimintavarmuutta ja yksinkertaistaneet sen käyttöä.

Sovelluksesta löydät digitaalisen Museokorttisi sekä voit jatkaa Museokorttisi voimassaoloa tai ostaa uuden kortin. Museot.fi-nettisivuilta puolestaan löydät ajankohtaiset näyttelyt, tapahtumat ja edut.

Pidä pääsylippu elämyksiin aina taskussasi

Museokortti-sovellus on digitaalinen pääsylippusi museoon. Voit jatkaa myös muovisen Museokorttisi käyttöä.

Näytä QR-koodia ja vieraile museossa

Museoissa vieraileminen on helppoa uudistetulla Museokortti-sovelluksella. Pääsylippunasi toimii uudessa sovelluksessa henkilökohtainen QR-koodi, jota näytät museon lipputiskillä.

Ota sovellus käyttöön ja nauti sadoista elämyksistä

Voit kirjautua sovellukseen 30.9. alkaen Museokortti-tunnuksillasi. Voit jatkaa sovelluksessa myös Museokorttisi voimassaoloa tai ostaa uuden kortin.

Lataa Museokortti 2024 -sovellus

App Store