Lataa uusi Museokortti-sovellus! Vanha sovellus on poistunut käytöstä. Lue lisää

7.8.2023

Löydä viihtyisät majoitukset loppukesän museokierroksille ja syksyn ruskaretkille

Koe ruskan väriloistoa ja kiehtovia museoita pohjoisessa! Museokortilla yövyt edullisemmin viihtyisässä Wilderness Hotel Inarissa Inarijärven rannalla.

-10% majoitushinnasta

Wilderness Hotel Inari, Inari | Etu voimassa 15.11. asti

Suuntaatko ruskaretkelle Lappiin? Koe Saamelaismuseo Siida, majoitu Inarijärven henkeäsalpaavissa maisemissa ja nauti ympäröivästä luonnonrauhasta. Wilderness Hotel Inari tarjoavaa unohtumattoman elämyksen Lapin museokierroksille.

Katso lisätiedot ja varausohjeet >

Tampere on monipuolinen kohde lähilomille kaikkina vuodenaikoina. Koe Vapriikki, Muumimuseo sekä kaupungin taide-elämykset ja majoitu kaupungin sykkeessä rennossa Dream Hostel & Hotelissa. Kuva: Dream Hostel & Hotel.

-10% majoituksesta

Dream Hostel & Hotel, Tampere | Etu voimassa 31.12. asti.

Vielä ehdit tehdä kesäisen kaupunkireissun Tampereelle! Kansainvälistäkin huomiota saanut, kodikas ja hyväntuulinen Dream Hostel & Hotel tarjoaa lähilomallesi viihtyisän majoituksen aivan Tampereen sykkeessä.

Katso lisätiedot ja varausohjeet >

Lisää majoitusetuja: