Lataa uusi Museokortti-sovellus! Vanha sovellus on poistunut käytöstä. Lue lisää

10.10.2024

Dungeons & Dragons 50 vuotta -pienoisnäyttely on tarkoitettu kaikille peleistä kiinnostuneille, niin intohimoisille roolipelifaneille, Dungeons & Dragons -tietokonepelien ystäville, kuin asiaan vasta tutustuvillekin. Kuva: Vapriikki

7. Uppoudu fantasiamaailman pyörteisiin

Kirja: Dungeons & Dragons – Jäätuulen laakso: Kristallisauva
Kirjoittanut R. A. Salvatore

Näyttely: Dungeons & Dragons 50 vuotta, 26.1.2025 asti
Museokeskus Vapriikki, Tampere

Dungeons & Dragons – Jäätuulen laakso: Kristallisauva on Jäätuulen laakso -trilogian ensimmäinen osa. Jännittävä ja vauhdikas fantasiatrilogia kertoo odottamattomista liittolaisista, rohkeudesta taistella päämääränsä eteen ja hyvän ja pahan ikiaikaisesta kamppailusta.

Museokeskus Vapriikissa pääsee hyppäämään myös fantasiamaailmaan Dungeons & Dragons 50 vuotta -näyttelyssä, joka juhlistaa 50 vuotta sitten julkaistua pöytäroolipeliä. Dungeons & Dragons on yksi viimevuosisadan tärkeimpiä peli-ilmiöitä.

Tutustu näyttelyyn