Lakkotilanne vaikuttaa Museokorttien toimituksiin – digilahja ehtii aina perille!
Postilakko vaikuttaa laajasti postin kulkuun koko maassa. Tämä tarkoittaa, että kirjekuorissa tilatut Museokortit eivät saavu normaalissa aikataulussa. Museokortti digilahjana ehtii aina perille.
Lakkotilanteen vuoksi kirjekuorissa tilatut Museokortit eivät saavu normaalissa aikataulussa. Postin mukaan kirjepostissa voi esiintyä jakeluhäiriöitä jopa useita viikkoja myös lakon päättymisen jälkeen. Postin tilannetta voit seurata tästä.
Jos tilaamasi Museokortti ei ole saapunut postin mukana, pääset vierailemaan museossa näyttämällä asiakasnumeron ja esittämällä henkilötodistuksen. Asiakasnumeron löydät ostotavasta riippuen joko museosta saamastasi väliaikaisesta pahvikortista, lahjakuoressa saapuneesta pahvikortista tai olet saanut sen tekstiviestinä ja sähköpostina.
Jos olet tilannut Museokortin kirjelahjana, ota yhteyttä Museokortin asiakaspalveluun museokortti@museot.fi. Saat kuoressa tulevan asiakasnumeron, joka toimii pääsylippuna museoon.
Digilahja saapuu aina ajoissa – lahja ajastetaan tekstiviestinä ja sähköpostitse
Digilahjan toimituspäivämäärän voit valita itse. Se voidaan toimittaa saajalle heti tai esimerkiksi jouluaattoon. Jos tahdot antaa lahjan heti, valitse digitaalinen versio. Lahjansaaja saa asiakasnumeron ja käyttöohjeet. Niiden avulla pääsee museoon vaikka heti.
Kun lahjansaaja kirjautuu Museokortin käyttäjäksi verkkolomakkeella, hänelle toimitetaan kohopainettu, muovinen Museokortti.
Osta kirjelahja lähimmästä Museokortti-museosta!
Jos tahdot antaa Museokortin käsinkosketeltavana lahjana, voit käydä hankkimassa kirjelahjan lähimmästä Museokortti-museosta. Lähimmän museon löydät karttapalvelumme avulla.