14.6.2024

Muista hyödyntää etusi kesän reissuilla. Museokortti-eduista löydät viihtyisimmät majoitukset, museokahviloiden ja -ravintoloiden tarjoukset ja alennuksia museokauppojen laadukkaista tuotteista. Kuva: Ella Karttunen / Museokortti

Museokortti on muutakin kuin pääsylippu – saat myös etuja hotelleista ja museoista

Museokortti on paitsi pääsylippu 360 kohteeseen, myös kulttuurin ystävän etukortti. Tälläkin hetkellä käytössäsi on lähes sata museoiden ja kumppaniemme tarjoamaa etua.

Etsitpä hotellia, mökkiä tai yöpaikkaa aidosta museolaivasta, yli 30 hotelliedun joukosta löydät itsellesi sopivan majoituskohteen. Myös monet museot tarjoavat etuja museokorttilaisille. Vietä virkistävä tauko museoiden kahviloissa ja ravintoloissa, löydä tuliaiset etuhintaan museokaupoista tai ota enemmän irti museovierailuistasi opastuksilla ja tapahtumissa.

Katso kaikki edut

Lue lisää hotellieduista:

Museokortti on kesän paras reissukaveri

Osta Museokortti (79 € / 73 €) museosta tai verkosta. Poikkea museoissa kesäreissuilla ja nauti kotimaan kohteista Ahvenanmaalta Inariin. Vieraile suosikeissa, kokeile uutuuksia ja ylläty elämyksistä – Museokortti tuo yli 360 lomaideaa kesään.

Osta Museokortti