29.6.2023

Osallistu kesäiseen kuvakilpailuun – parhaat kuvat palkitaan Museokortilla!

Osallistu Museokortin kuvakilpailuun ja voita Museokortti! Kuva: Ella Karttunen / Museokortti.

Heinäkuun ajan voit osallistua Museokortin kesäiseen kuvakilpailuun. Vieraile museossa ja jaa vierailustasi kuva tai video Instagram-tililläsi tunnisteella #museokesä23. Palkitsemme parhaat Museokortilla! Tyyli on vapaa ja osallistua voit niin monta kertaa kuin haluat.

Museokortti sopii loistavasti kaveriksi kesäisille museokierroksille. Astu kiehtovaan keskiaikaiseen linnaan, vieraile salaperäisessä patsaspuistossa tai vietä aurinkoinen päivä ulkomuseossa. Tutustu kaikkiin Museokortti-kohteisiin ja hae inspiraatiota ajankohtaisista näyttelyistä sekä tapahtumista.

Osallistu kilpailuun ja voita Museokortti!

Julkaise kuva, kuvakaruselli tai video kesäiseltä museovierailultasi ja seuraa muiden kuvia #museokesä23 -tunnuksen avulla. Kilpailuun voit osallistua 29.6.–31.7.2023.

Palkitsemme parhaat Instagram-kuvat Museokortilla!

Näin osallistut Instagram-kuvakilpailuun:

1. Vieraile museossa
2. Julkaise vierailustasi kuva, kuvakaruselli tai video omalla julkisella Instagram-tililläsi
3. Lisää julkaisuun tunnisteet #museokesä23 ja @museokortti

Valitsemme heinäkuun aikana yhteensä neljä (4) kuvakilpailuvoittajaa:
Heinäkuun aikana valitsemme joka viikko yhden voittajan, joka palkitaan vuoden voimassa olevalla Museokortilla. Valittuihin voittajiin otetaan yhteyttä Instagram Direct -viestillä 10., 17., 24. ja 31.7.

Huomioithan osallistumisen yhteydessä museoiden kuvauskäytännöt. Kilpailun osallistumisehtoihin sisältyy, että Museokortti voi jakaa ja julkaista osallistuneiden kilpailukuvia ja -videoita Museokortin viestintäkanavissa. Valitettavasti emme näe yksityisillä sometileillä julkaistuja kuvia ja videoita, vaikka tunnisteita olisi käytetty.