9.6.2023

Museokortilla yövyt edullisemmin eri puolilla maata – varaa kesän majoitukset etuhintaan

Museokortilla saat etua useista paikallisista hotelleista ympäri Suomen. Yövy mökissa, kaupunkihotellissa tai aidossa museolaivassa etuhintaan! Kuva: Hotel Levi Panorama.

-15 % majoituksesta Kittilässä

Hotel Levi Panorama, Kittilä | Etu voimassa 31.10.2023 asti

Vietä yö tunturissa kaikilla mukavuuksilla – Levin ainoasta rinnehotellista avautuu upeat maisemat! Uusi majoituskumppanimme Hotel Levi Panorama tarjoaa museokorttilaisille 15 % alennuksen majoituksesta.

Lue lisää ja katso varausohjeet >

-10 % majoituksesta Maarianhaminassa

Hotel Pommern, Maarianhamina | Etu voimassa 31.12. asti

Merellinen Ahvenanmaa kutsuu kesäiselle seikkailulle! Ota Ahvenanmaan tukikohdaksi viihtyisä Hotel Pommern Maarianhaminan keskustassa. Kierrä kävellen Maarianhaminan valloittavat Museokortti-kohteet ja tee päiväretket Kastelholman linnaan sekä vanhassa kalastajakylässä sijaitsevaan Ahvenanmaan metsästys- ja kalastusmuseoon.

Katso varausohjeet >

Lisää majoitusetuja: