13.12.2022

Osta lahjat rennosti kotisohvalla – Museokortti-digilahja ehtii perille aina!

Museokortti on aineeton joululahja, joka avaa ovet 350 kohteeseen ympäri Suomen. Museokortti-digilahja on viime hetken lahjaostosten pelastus, sillä se ehtii perille aina! Kuva: Ella Karttunen / Museokortti
Museokortti on aineeton lahja, joka sopii moneen makuun ja ehtii perille aina. Verkkokaupasta ostetun digilahjan voit ajastaa vaikkapa jouluaattoon. Tee jouluostokset kiireettömästi verkossa ja anna lahjaksi iloa vuoden jokaiselle päivälle!

JOULUTARJOUS: Kaikkiin Museokortteihin (74€) kuukausi kaupan päälle: 12+1 kk. Museokortit 13 kuukauden voimassaololla saatavilla verkkokaupastamme sekä museoista 31.12.2022 asti.

Unohda joulun lahjahuolet ja anna lahjaksi Museokortti! Vuoden mittainen pääsylippu 350 kohteeseen tuo elämyksiä taiteesta tieteeseen ja urheilusta musiikkiin.

Osta Museokortti

Museokortti-digilahja ehtii varmasti perille – ajasta lahjaviesti jouluaattoon

Hanki joululahjat helposti Museokortin verkkokaupasta. Digilahja toimitetaan tekstiviestinä ja sähköpostitse – toimituspäivän ja -kellonajan valitset itse. Voit ajastaa iloisen jouluyllätyksen vaikkapa aattoaamuun.

Tilausta tehdessä voit lisätä mukaan omat terveisesi, jotka näkyvät lahjansaajalle toimitettavassa sähköpostissa. Te
e lahjasta henkilökohtainen ja ilahduta lahjansaajaa kutsulla yhteisille museotreffeille! Osta digilahja verkosta >

Museokortti tarjoaa loputtomasti elämyksiä arkeen ja lomaan. Turun linna, Heureka, Ateneum, Amos Rex, Vapriikki, Arktikum... Museokortilla lahjansaaja kokee kotimaan rakastetut nähtävyydet ja paikalliset helmet. Kuvassa Särestöniemi-museo Kittilässä. Kuva: Krista Ylinen.

Museokortin voimassaolo alkaa vasta ensimmäisestä museovierailusta

Kun hankit digilahjan, lahjansaajalle lähetetään asiakasnumero ja käyttöohjeet sähköpostilla sekä tekstiviestinä haluamasi ajankohtana. Asiakasnumero toimii pääsylippuna museoon vaikka heti.

Kun lahjansaaja rekisteröityy Museokortin käyttäjäksi, hänelle toimitetaan pysyvä kortti postitse. Museokortin voimassaolo alkaa kuitenkin vasta ensimmäisestä museovierailusta. Lahjansaaja päättää itse, milloin aloittaa vuoden mittaisen kulttuurimatkansa.

Museokortti on aina hyvä lahja – myös kortin jo omistavalle

Jos lahjansaajan taskusta löytyy jo Museokortti, sen voimassaoloa voi helposti jatkaa lahjaksi saadulla kortilla. Uuden kortin voi yhdistää vanhaan kätevästi Museokortin asiakassivulla tai museossa.

Osta digilahja

Museokortti on aina hyvä lahja: se sopii myös kortin jo omistavalle henkilölle. Hän voi yhdistää lahjan aiemmin hankittuun korttiinsa. Hyödyntämällä joulutarjouksen voit siis jatkaa lahjansaajan kulttuurimatkaa 13 kuukaudella. Kuva: Ella Karttunen / Museokortti

Yli 10kpl:n tilaukset myös laskulla

Museokortti on myös loistava lahjaidea henkilöstölle, avainasiakkaille, yhteistyökumppaneille tai hallituksen jäsenille. Voimassaolo ei kulu ennen käyttöä, ja digitilauksella lahjat ehtivät perille juuri silloin kun haluat. Tilaa yli 10 kpl:n erä Museokortteja täyttämällä tilauslomake ja maksa laskulla.

Tilaa laskulla

Museokortti-kirjelahjan saa heti mukaan museokaupasta

Kun ostat Museokortti-lahjan museosta, saat kauniissa lahjakuoressa väliaikaisen Museokortin, jonka voit antaa kenelle vain. Kortti toimii pääsylippuna heti. Voimassaolo alkaa vasta ensimmäisestä museovierailusta. Kun lahjansaaja rekisteröityy Museokortin käyttäjäksi, hänelle toimitetaan pysyvä kortti postitse.

Lue lisää Museokortista >