5.6.2023

Museokortti on kesän paras reissukaveri – nyt vain 65 €!

Hanki Museokortti nyt kesätarjouksesta ja koe kaikkien aikojen museokesä!

Yhdellä kortilla 360 lomaideaa Suomen kesään! Tartu huipputarjoukseen ja vietä ikimuistoinen kulttuurikesä. Osta uusi Museokortti tai jatka korttisi voimassaoloa vain 65 eurolla. Tarjous on voimassa Museokortin verkkokaupassa sekä museoissa 18.6. asti.

Museokortti taskussa voit poiketa museoissa milloin vain, vaikkapa matkalla mökille. Vuoden mittainen pääsylippu vie kesän parhaisiin kohteisiin, kuten linnoihin ja ulkomuseoihin, veistos- ja patsaspuistoihin, taiteilijakoteihin, tiedekeskusksiin ja taidemuseoihin.

Hyödynnä kesän paras tarjous!

• Osta uusi Museokortti itselle tai lahjaksi 65 € (norm. 76€)
  • Osta jatkokausi voimassa olevaan Museokorttiin 65 € (norm. 69,50 €)
  • Osta jatkokausi vanhentuneeseen Museokorttiin 65 € (norm. 76 €)

Museokortin verkkokauppa

Uudet Museokortit ovat voimassa 12 kuukautta ensimmäisestä museovierailusta alkaen. Jatkokausi voimassa olevaan Museokorttiin pidentää kortin voimassaoloa vuodella. Vanhentuneessa kortissa puolestaan 12 kuukauden voimassaolo alkaa ostohetkestä.

Tarjoushinta 65€ on saatavilla Museokortin verkkokaupasta sekä museoista 18.6. asti.

Museokortti on reissukaveri kesän seikkailuihin

Museokortti on vuoden mittainen kulttuurimatka 360 museoon. Museokortti-kohteet tuovat elämyksiä taiteen, tieteen, historian, musiikin, kirjallisuuden, luonnon, urheilun ja monien muiden aiheiden äärellä.

Etsitkö päiväretkiä, minilomia viikonloppuihin tai ideoita pidemmille lomille kotimaahan? Koe Saariston rengastie, tunnelmalliset kesäkaupungit ja merellinen Ahvenanmaa.

Museokortin matkavinkeistä löydät museot, luontokohteet ja paikalliset nähtävyydet samasta paikasta. Museokortilla saat myös alennuksia ja etuja kierrosten majoituksista ja ravintoloista.

Suunnittele ikimuistoinen museokesä!

Katso matkavinkit

Hyödynnä kulttuuriedut ja osta Museokortti nyt tarjoushintaan

Työnantajan tarjoamilla kulttuurieduilla ostat kätevästi uuden Museokortin tai jatkat nykyisen korttisi voimassaoloa. Museokortin verkkokaupassa maksuvälineinä käyvät verkkopankit, maksukortit, lasku sekä kulttuuriedut Smartum-saldo, Edenred-kortti, ePassi ja Eazybreak.