11.7.2022

Asiakaspalvelumme ja korttitoimitukset ruuhkautuneet

Asiakaspalvelumme on tällä hetkellä ruuhkautunut. Jokaiseen viestiin vastataan varmasti, mutta vastauksessa voi kestää useampi päivä. Kesäkuun puolivälin jälkeen rekisteröityjen muovikorttien toimituksessa voi esiintyä viivettä.

Helpoiten tavoitat asiakaspalvelun lähettämällä sähköpostia (museokortti@museot.fi). Jokaiseen viestiin vastataan, mutta ruuhkan vuoksi vastaamisessa voi kestää useampi päivä. Katso myös vastaukset usein kysyttyihin kysymyksiin!

Kesäkuun puolivälin jälkeen rekisteröityjen korttien toimitus saattaa kestää 1–2 viikkoa pidempään, kuin normaalisti (normaali toimitusaika 3–4 viikkoa). Kaikki rekisteröidyt kortit toimitetaan perille ilmoitettuun postiosoitteeseen.

Muovikorttia odotellessa poikkeat museossa myös pelkän 12-numeroisen asiakasnumerosi avulla, jolloin sinua pyydetään todistamaan henkilöllisyytesi. Voit myös käyttää puhelinta pääsylippunasi, kun lataat Museokortti-sovelluksen ja liität siihen asiakasnumerosi. Asiakasnumerosi löydät esimerkiksi Museokortilta tulleista sähköposti- ja tekstiviesteistä. Aloitathan museokäyntisi aina lipputiskiltä. Museokortin voimassaoloaika alkaa ensimmäisestä museokäynnistä.