29.11.2022

Voita jouluisia yllätyksiä museoiden joulukalenterista – uusia palkintoja joka päivä!

Joulukalenterissa on yhteensä 24 upeaa palkintoa Museokortti-kohteiden museokaupoista.

Suosittu museoiden joulukalenteri on täällä taas – mukana 24 upeaa yllätyslahjaa! Joulukalenterin arvontoihin pääsee osallistumaan Museokortin Facebook-sivuilla joka päivä joulukuun alusta aina jouluaattoon asti. Jokaisen luukun takaa paljastuu eri museokaupan joululahja, jonka voi voittaa itselleen.

Museoiden joulukalenteri löytyy tänäkin jouluna Museokortin Facebook-sivuilta. Joka aamu aattoon asti julkaistaan joulukalenterin luukku, joka sisältää tuotepalkinnon Museokortti-kohteiden museokaupasta.

Joulukalenterista voit voittaa itsellesi muun muassa upeita koruja, luettavaa joululomalle, jouluisia tuotteita kotiin sekä aitoa kultaa Lapista!

Osallistu arvontaan kommentoimalla Facebookissa Joulukalenteri-julkaisua samana päivänä, jona se on julkaistu. Osallistua voi vaikka joka päivä! Arvonnan voittajalle ilmoitetaan seuraavana arkipäivänä ja pääsette sopimaan yhdessä museon kanssa, kuinka paketti saadaan perille.

Museoiden joulukalenteri -arvonnan säännöt löytyvät täältä.

Joulukalenterista voi voittaa joka päivä upeita palkintoja! Luukkujen takaa paljastuu muun muassamajoitus Laivahostel S/S Boressa sekä illallinen kahdelle Ravintola Famessa.

Katso joulukuun upeat Museokortti-edut – osta joululahjat hyvissä ajoin!

Joulukalenterin museot tarjoavat museokorttilaisille myös jouluetuja museokaupoissaan jouluaattoon asti. Museokaupat tarjoavat joululahjaideoita etsiville erilaisia alennuksia tuotteistaan, kuten peleistä, kirjoista ja monista muista kodin tuotteista.

Museokaupat tarjoavat etuja museokaupoissaan joulukuun ajan Museokorttia näyttämällä! Didrischenin taidemuseolta Museokortin omistajat saavat Eila Hiltunen -näyttelyjulkaisun tarjoushintaan ja Museoshop verkkokaupasta Kukka-asetelma-teoskuvan tuotteet alennettuun hintaan.

Myös Museokortti on joululahja moneen makuun! Joulutarjouksena Museokortteihin kuukausi kaupan päälle. Tarjous voimassa Museokortin verkkokaupassa sekä kaikissa Museokortti-kohteissa 31.12. asti. Osta Museokortti >

Katso museokauppojen Museokortti-edut

Katso kaikki Museokortti-edut >