14.6.2024

Tunnistatko paikan? Museokortilla saat pääsyn myös suosittujen matkailureittien, kuten Saariston rengastien nähtävyyksiin. Rengastien varrella Askaisissa sijaitseva Louhisaaren kartanolinna tunnetaan marsalkka Mannerheimin synnyinkotina. Kuva: Krista Ylinen / Museokortti

Tutustu Museokortin matkavinkkeihin ja löydä uutta koettavaa tutuista kesäkohteista

Museokortin matkavinkkien avulla löydät uusia elämyksiä kesän lähimatkoille. Tutustu sivupolkujen taideyllätyksiin, löydä idylliset kylät tai vietä unohtumaton etelänloma kotimaassa. Museokortilla saat myös alennusta yli 30 hotellista ympäri Suomen.

Museokortin matkavinkkien avulla suunnittelet kätevästi idylliset päiväretket, rennot minilomat ja pitkät reissut kotimaassa. Löydät lähes 40 valmiiksi suunniteltua kierrosta, jotka kokoavat yhteen suositut nähtävyydet, paikalliset helmet, kauniit luontokohteet ja viihtyisät majoitukset eri puolilta maata.

Katso kaikki matkavinkit