14.6.2024

Löydä kesä-Suomen viihtyisimmät taukopaikat Museokortin reittioppaasta. Porvoossa voit jaloitella Runebergin kotimuseon vehreässä puutarhassa. Kuva: Ella Karttunen / Museokortti

Tiedätkö, kuinka monta museota löytyy mökkimatkasi varrelta?

Museokortin reittioppaasta löydät uudet pysähdyspaikat kesän ajomatkoille. Suuntasitpa mökille, festareille tai muihin kesärientoihin, reittioppaan avulla löydät vaihtoehdot tutuille taukopaikoille. Voit myös suunnitella kotimaan kierrokset tai pyöräilyreissut oppaan avulla.

Kun kerrot Museokortin reittioppaalle matkasuunnitelmasi, näet kartalta kaikki museot reittisi varrelta. Museot ovat mukavia pysähdyspaikkoja pitkille ajomatkoille: jaloittele näyttelyissä, nauti ravintoloiden ja kahviloiden tarjonnasta ja löydä tuliaiset museokaupoista.

Kokeile reittiopasta