29.6.2023

Yövy edullisemmin eri puolilla maata – varaa kesän majoitukset etuhintaan

Vieraile hurmaavassa Ahlströmin ruukissa! Museokortilla saat -15 % alennuksen majoituksesta sekä pääsyn ruukin opastetuille kierroksille. Kuvat: Ahlströmin ruukki.

Ahlströmin ruukki, Noormarkku | -15 % majoituksesta

Yövy historiallisessa ruukissa keskellä rauhallista maalaismaisemaa. Persoonalliset majoitustilat, lähiruoan ystäviä hemmotteleva ravintola ja ainutkertainen miljöö tarjoavat loistavan tukikohdan länsirannikon reissulle. Majoitusetu voimassa 17.12. asti. Varaa majoitus ennakkoon, katso ohjeet täältä.

Ahlströmin ruukki on nyt myös Museokortti-kohde! Voit tutustua ruukin museoihin ja alueeseen opastetuilla Noormarkun ruukki -kierroksilla.

Hotel Matts, Espoo | -15 % majoituksesta

Kuinka hyvin tunnet Espoon museot? Hotel Matts Matinkylässä sijaitsee hyvien yhteyksien äärellä kauppakeskus Iso Omenan ja metroaseman vieressä. Hotellista käsin tutustut muun muassa Espoon modernin taiteen museo EMMAan, Museo Leikkiin, Saaristomuseo Pentalaan ja muihin Espoon museoihin. Myös Helsingin keskustan museot ovat lyhyen metromatkan päässä.

Majoitusetu on voimassa 31.10. asti. Katso lisätiedot ja varausohjeet täältä.

Lisää majoitusetuja:

Katso kaikki majoitusedut