30.9.2020

Hyödynnä kulttuuriedut Museokorttiin – voimassaolo alkaa juuri silloin kun itse haluat

Museokortti avaa ovet yli 300 museoon Ahvenanmaalta Inariin. Kortti astuu voimaan vasta ensimmäisestä museokäynnistä, joten sen voi huoletta maksaa vanhenevilla kulttuuri- ja virike-eduilla. Kuva: Ella Karttunen / Museokortti

Työnantajan tarjoamalla kulttuuriedulla ostat kätevästi uuden Museokortin tai jatkat nykyisen korttisi voimassaoloa. Täysin uuden kortin voimassaoloaika alkaa vasta ensimmäisestä museokäynnistä, joten kortin voi ostaa huoletta, vaikka et ottaisi sitä heti käyttöösi.

Monella on vielä käyttämättöminä työnantajan tarjoamia virike- ja kulttuurietuja. Museokortti on loistava sijoitus omaan hyvinvointiin ja kortin voi maksaa useimmilla kulttuurieduilla verkkokaupassamme. Täysin uuden Museokortin käyttöaika alkaa vasta ensimmäisestä museovierailusta, joten kortti ei kulu ennen sen käyttöönottoa. Kulttuurieduilla voit myös jatkaa nykyisen korttisi voimassaoloa.

Museokortin verkkokaupassa maksutapoina käyvät:

• Smartumin kulttuurisaldo
  • Edenred-kortti
  • ePassi
  • Eazybreak

Monet museot hyväksyvät maksuvälineinä kulttuuri- ja virike-etuja. Ennen museossa asioimista maksutavat kannattaa tarkistaa museokohteen omilta verkkosivuilta.

Muistathan, että kulttuuriedut ovat henkilökohtaisia, joten voit käyttää niitä vain ostaessasi Museokortin itsellesi. Laki estää kulttuuriedun käyttämisen lahjaostoksiin.

Täysin uuden Museokortin pääset ostamaan täältä. Nykyisen korttisi voimassaoloa taas voit jatkaa täällä. Jos Museokorttisi on vielä voimassa, niin nykyiseen voimassaoloon lisätään suoraan 12 kuukautta. Jos korttisi on jo umpeutunut niin uusi 12 kk voimassaolo alkaa ostopäivästä.

Museokortilla koet suurimmat, merkittävimmät ja kiinnostavimmat museot ja paikalliset aarteet. Nähtävää riittää historian, taiteen, designin, luonnon, tekniikan tai vaikkapa jääkiekon ystäville. Poikkea museossa milloin vain!

Osta Museokortti kulttuurieduilla

Jatka korttisi voimassaoloaikaa kulttuuriedulla