1.9.2020

Tiedekeskus Tietomaa palkittiin Museokortin erikoispalkinnolla

Museo- ja tiedekeskus Luupin johtaja Jonna Tamminen vastaanotti Ville Availan jakaman Museokortin erikoispalkinnon.

Museokortin erikoispalkinto jaettiin Museopäivien Museopalkintogaalassa Tiedekeskus Tietomaalle, joka on ansioitunut erityisen hyvin sitouttamaan kävijöitään museoiden kanta-asiakkaiksi haastavasta korona-ajasta huolimatta.

Museokortti onnittelee Oulun Tiedekeskus Tietomaata, jolle myönnettiin Museokortin erikoispalkinto.

Palkinnon valintaperusteissa painotettiin tänä vuonna museon onnistumista kävijöiden sitouttamisessa kanta-asiakkaiksi eli Museokortin omistajiksi haastavasta koronakeväästä huolimatta.

Tiedekeskus Tetomaa tarjoaa tehtävää ja nähtävää kaikenikäisille. Näyttelyt koostuvat 150 toiminnallisesta kohteesta.

Erikoispalkinnolla huomioitu Tiedekeskus Tietomaa aloitti Museokortti-kohteena vuoden 2020 alussa ja saavutti heti asiakkaiden suosion.

Monipuolisessa Tietomaassa riittää nähtävää, koettavaa ja opittavaa koko perheelle. Näyttelyiden aiheet esittelevät tieteen ja tekniikan eri osa-alueita kiinnostavasti ja viihdyttävästi.

Lue lisää Tietomaasta ja vieraile Museokortilla >