16.9.2024

Ladda ner den nya Museikort-appen till din telefon – den gamla appen kommer att sluta fungera!

Du kan ladda ner den nya Museikortet 2024-appen till din telefon redan nu, men den kan användas först från och med den 30 september. 2024 Bild: Ella Karttunen / Museokortti

Den nya Museikort-appen har nu släppts och kan laddas ner från appbutikerna. Den gamla appen kommer att sluta fungera. Appen Museokortti 2024 ersätter den från och med den 30 september.

Du kan ladda ner den nya Museokortti 2024-appen till din telefon redan nu, men den kan användas först från och med den 30 september 2024. Samma dag, den 30 september, kommer den gamla appen att sluta fungera.

Kolla in den nya appen och ladda ner den redan nu!

Museikortet 2024-appen har bättre funktionssäkerhet och är enklare att använda.

I appen hittar du ditt digitala Museikort och du kan också förlänga giltighetstiden för ditt Museikort eller köpa ett nytt kort i appen. På webbplatsen museot.fi hittar du Museikort-målen samt aktuella utställningar, evenemang och förmåner.

Ha alltid en inträdesbiljett till upplevelser i fickan

Museikort-appen är din digitala inträdesbiljett till museer. Du kan också fortsätta använda ditt Museikort i plast.

Visa QR-koden och besök museer

Det är enkelt att besöka museer med den förnyade Museikort-appen. I den nya appen fungerar din personliga QR-kod som inträdesbiljett vid museets biljettdisk.

Ladda ner appen och ta del av hundratals upplevelser

Från och med den 30 september kan du logga in i appen med dina Museikort-koder. Du kan också förlänga giltighetstiden för ditt Museikort eller köpa ett nytt kort i appen.

Ladda ner Museikortet 2024

Google Play