5.6.2023

Inled sommaren nu – köp Museikortet till sommarerbjudande för 65 €!

360 semesteridéer i Finland med ett kort! Nappa på topperbjudandet och ha en oförglömlig kultursommar. Köp ett nytt Museikort eller förnya giltighetstiden för endast 65 euro. Erbjudandet gäller i Museikortets nätbutik samt på museer t.o.m. 18.6.

Museikortet är sommarens bästa reskamrat. Den ett år långa inträdesbiljetten ger dig tillträde till sommarens bästa resmål: slott och utomhusmuseer, skulptur- och statyparker, konstnärshem, vetenskapscentrum och konstmuseer.

Utnyttja sommarens bästa erbjudande!

• Köp ett nytt Museikort till dig själv eller som gåva 65 € (norm. 76 €)
  • Förnya ett giltigt Museikort 65 € (norm. 69,50 €)
  • Förnya ett föråldrat Museikort 65 € (norm. 76 €)

Köp ett Museikort

Nya Museikort gäller i 12 månader från det första museibesöket. Förnyelse av ett giltigt Museikort förlänger kortets giltighetstid med ett år. För ett föråldrat kort börjar giltigheten på 12 månader däremot vid försäljningstillfället. Kampanjpriset 65 € gäller i Museikortets nätbutik samt på museer till och med den 18 juni.

Museikortet åker med på sommarens äventyr

Museikortet är en ett år lång kulturresa till över 360 museer. Museikort-målen ger dig upplevelser inom konst, vetenskap, historia, musik, litteratur, natur, sport och många andra ämnen.

Söker du dagsutflykter, minisemestrar för veckosluten eller idéer för längre semestrar inom landet? Prova på Skärgårdens ringväg, stämningsfulla sommarstäder och havsnära Åland.

I Museikortets restips finns museer, naturområden och lokala sevärdheter på ett och samma ställe. Med Museikortet får du också rabatter och förmåner på inkvarteringar och restauranger.

Planera en oförglömlig museisommar: museot.fi/restips.

Utnyttja kulturförmånerna och köp Museikortet nu till erbjudandepris

Med arbetsgivarens kulturförmåner köper du händigt ett nytt Museikort eller förnyar ditt nuvarande korts giltighetstid. I Museikortets nätbutik kan du betala vis nätbank, betalkort, faktura samt med kulturförmånerna Smartum-saldo, Edenred-kort samt ePassi.

Berätta för dina vänner!