7.11.2022

En resa från konst till vetenskap och från sport till musik – ge Museikortet som farsdagsgåva nu med en extra månad på köpet!

Kom ihåg pappa med en inträdesbiljett till 350 muséer. Museikortet gläder under årets alla dagar och bjuder på aktiviteter i vardagen. En extra månad på köpet för digitala gåvor till och med farsdag 13.11.

Hur skulle det vara om du i år skulle ge gemensamma museibesök som farsdagsgåva? Under en årslång kulturresa hinner man gå på många nya museer och utställningar. Favoriterna hinner man också besöka många gånger.

Som farsdagserbjudande nu en extra månad på köpet för digitala gåvor – 12 + 1 månader för 74 euro.

Köp en digital gåva

En digital gåva hinner alltid fram! Gåvan skickas till mottagaren per textmeddelande och e-post. Du väljer själv datum och tidpunkt när den digitala gåvan levereras. Den kan skickas till pappa till exempel i samband med farsdagsbrunchen. Du kan också bifoga din egen hälsning till den digitala gåvan!

Museikortets ett år långa giltighetstid börjar från det första museibesöket.

Har pappa redan ett Museikort? Han kan kombinera gåvan med ett kort som han har skaffat tidigare. Detta förlänger det tidigare kortets giltighetstid med det nya kortets giltighetstid.

Utställningar för alla smaker – oändligt mycket att se på 350 mål!

Museikortet är en ett år lång inträdesbiljett till 350 mål runtom i Finland. Bland hundratals utställningar finns något för alla. Upplev konst, vetenskap, historia, naturområden, sport och till exempel musik!

Se alla utställningar >

Njut av mångsidiga evenemang med Museikortet

Museikortet är mycket mer än en inträdesbiljett till utställningar. Museikortets innehavare kan delta i många olika evenemang. Kom med på guidning, konserter, konstnärsträffar, filmvisningar och verkstäder för hela familjen!

Se alla evenemang >

Se de olika förmånerna för varje månad

Som Museikortets innehavare får du mångsidiga förmåner och rabatter till exempel på museibutiker, evenemang, museikaféer samt resetjänster, såsom på hotell och restauranger. Vi publicerar nya förmåner varje månad!

Se alla förmåner >

Åk på resa med Museikortet i fickan!

I Museikortets resetips hittar du hela 35 idéer för resor inom landet. Du hittar de mest intressanta museerna, lokala sevärdheter, naturområden och stämningsfulla rastställen. Museikortet är din inträdesbiljett till museerna, och du får förmåner till exempel på hotell och restauranger.

Se alla resetips >

Köp Museikortet som gåva