25.5.2023

Etsi Museokortti ensimmäisenä Digimuseon näyttelyistä ja saat pitää sen!

Löydä Museokortti Digimuseon kätköistä ensimmäisenä!

Digimuseo juhlii 3-vuotissyntymäpäiviään! Juhlan kunniaksi Digimuseo järjestää Museokortti-jahdin: Digimuseon näyttelyihin on piilotettu Museokortteja. Ensimmäisenä kortin löytänyt voittaa sen itselleen.

Kolmevuotiaan Digimuseon tarjonta laajenee, käyttö lisääntyy ja tunnettuus kasvaa. Digimuseo juhlii syntymäpäiviään yhdessä asiakkaiden kanssa piilottamalla Digimuseon näyttelyihin pienen erän Museokortteja.

Digimuseon syntymäpäivänä 18.5. startannut Museokortti-jahti jatkuu taas! Vihjeitä korttien löytämiseen saa Digimuseon Facebookista ja Instagramista.

Kilpailun voittaja saa lunastaa itselleen Museokortin. Kilpailu voitetaan ja palkinto lunastetaan täyttämällä lomake paikassa, josta kilpailija löytää Museokortin. Kilpailuaika on 18.5. – 31.5.2023.

Kunkin Museokortin jahti päättyy, kun Museokortti on löytynyt, tai kun kaikki kolme vihjettä per kortti on julkaistu, eikä seuraavaan päivään mennessä kukaan ole ilmoittautunut löytäjäksi. Voittajaan ollaan yhteydessä hänen ilmoittamiensa yhteystietojen kautta.

Hiero siis älynystyräsi kisakuntoon! Tervetuloa mukaan korttijahtiin ja mikä parasta – oppimaan ja viihtymään Digimuseon näyttelyissä.

Kilpailun järjestäjä on Digimuseo. Kilpailun säännöt löytyvät täältä.

Mikä Digimuseo.fi?

Tutustu kotimaiseen nykytaiteeseen ja taideklassikoihin, tee aikamatka vuoden 1827 Turkuun, astele valtamerialusten kansilla tai tutustu viehättäviin kotimuseoihin. Digimuseossa koet virtuaalisia museoelämyksiä kätevästi missä ja milloin vain. Olitpa Helsingissä, Oulussa tai Inarissa, Digimuseon näyttelyt ovat aina ulottuvillasi.

Tutustu Digimuseoon