26.12.2022

Aloita Museokortti-vuosi 2023 – katso loppuvuoden huipputarjoukset!

TARJOUS ON PÄÄTTYNYT. Koe vuoden puhutuimmat näyttelyt Museokortilla – vuonna 2023 luvassa kotimaisia suursuosikkeja, kiehtovia uutuuksia ja elämyksiä joka makuun. Museokortti avaa ovet 350 museoon ympäri Suomen. Tarjouksena Museokortteihin kuukausi kaupan päälle: 12+1 kk. Toimi heti – tarjous päättyy 31.12.

Museokortilla elämyksiä vuoden jokaiselle päivälle – poikkea museossa milloin vain! Tee uudenvuoden paras päätös ja lähde kulttuurimatkalle 350 museoon.

Kuukausi kaupan päälle: 12 kk + 1 kk!

Erikoistarjouksena Museokortteihin (74 €) kuukausi kaupan päälle! Museokortit 13 kuukauden voimassaololla saatavilla verkkokaupastamme sekä museoista. Tarjous koskee uusia kortteja, lahjoja sekä voimassaolon jatkamisia. Tarjous voimassa 31.12.2022 asti.

Osta Museokortti

Jatka Museokorttisi voimassaoloa tarjoushintaan! Erikoistarjous voimassa vain 31.12. asti.

Museokorttiin jatkoaikaa nyt huippuedullisesti!

Museokortin voimassaolon jatkaminen nyt vain 62 € (norm. 69 €) + kuukausi kaupan päälle (13 kk)! Erikoistarjous koskee voimassa olevia sekä vanhentuneita Museokortteja. Etu on voimassa verkkokaupassamme sekä museoissa. Toimi heti – tarjous päättyy ja Museokortin hinnat nousevat 31.12. klo 23.59 jälkeen.

Kulttuuriedut käyttämättä? Museokortti avaa ovet 350 museoon ympäri Suomen. Osta kulttuurieduilla ja nauti elämyksistä vuoden jokaisena päivänä. Kuva: Ella Karttunen / Museokortti

Muista hyödyntää kulttuuriedut!

Työnantajan tarjoamalla kulttuuriedulla ostat kätevästi uuden Museokortin tai jatkat korttisi voimassaoloa. Verkkokaupassamme maksutapoina käyvät Smartum-saldo, Edenred-kortti, ePassi sekä Eazybreak.

Monet museot hyväksyvät myös laajan valikoiman erilaisia maksutapoja sekä kulttuurietuja. Tarkista ennen museovierailua kohteen aukioloajat sekä maksutavat museon omilta verkkosivuilta.

Tarkista, milloin Museokorttisi voimassaolo alkaa

Uusien korttien 13 kuukauden voimassaolo alkaa vasta ensimmäisestä museovierailusta. Voit ostaa täysin uuden kortin, vaikka sinulla olisi jo Museokortti. Museokortti-lahjojen voimassaolo alkaa muiden uusien korttien tapaan myös ensikäynnistä. Lahjansaaja voi siis ottaa kortin käyttöön, kun itse haluaa.

Jos Museokorttisi on vielä voimassa, jatkoajan ostaminen siirtää korttisi viimeistä voimassaolopäivää 13 kuukaudella eteenpäin.Jos korttisi on jo vanhentunut, uusi 13 kk:n jakso alkaa ostopäivästä.

Aloita museovuosi 2023! Jatka Museokorttisi voimassaoloa (62€) tai osta uusi Museokortti (74€). Saat kuukauden kaupan päälle (12 + 1 kk). Toimi heti – tarjous päättyy ja hinnat nousevat 31.12. klo 23.59 jälkeen. Kuva: Ella Karttunen / Museokortti

Museokortilla elämyksiä vuoden jokaiselle päivälle – aloita kulttuurimatkasi nyt!

Museovuosi 2023 tulee pitämään sisällään hienoja elämyksiä, jotka on koettava. Museokortti taskussa voit piipahtaa museoissa milloin vain. Pääsylippu 350 museoon piristää arkea.

Ensi vuonna on luvassa luvassa kotimaisia huippunimiä ja kiehtovia uutuuksia! Ateneum avaa ovensa jälleen huhtikuussa 2023, jolloin esillä on uusi kokoelmanäyttely. Toukokuussa nähdään Albert Edelfelt -näyttely, jossa esitellään Suomen tunnetuimpiin ja rakastetuimpiin kuuluva taiteilija.

Huhtikuussa nähdään Tom of Finland -näyttely, joka tuo maailman tunnetuimpiin suomalaistaiteilijoihin kuuluvan Tom of Finlandin teokset ja elämäntarinan ennen näkemättömässä laajuudessa Kiasmaan.

Amos Rexiin avautuu maaliskuussa Generation 2023 -näyttely, joka on nuorten tekijöiden taidetta ja visuaalista kulttuuria esittelevän triennaalin kolmas toteutuskerta. Näyttelyyn on valittu avoimen haun kautta 50 nuorta, 15-23-vuotiasta, taiteilijaa

Museokortilla poikkeat helposti museossa niin arkena kuin kotimaan lomillakin. Koet yli 350 museota, satoja näyttelyitä, kymmeniä tapahtumia sekä viikoittain vaihtuvia etuja. Koe vuoden kiinnostavimmat näyttelyt, katso matkavinkit elämyksellisiin kotimaanmatoihin ja virkistäydy kulttuurin parissa keskellä arjen kiireitä.

Katso vastauksia usein kysyttyihin kysymyksiin >