9.5.2022

Muista kevään sankareita Museokortilla – anna lahjaksi elämyksiä vuodeksi!

Valmistuvalle, päivänsankarille, rakkaalle tai vaikkapa tulevalle äidille! Museokortti-lahja sopii kaikille! Kaikki lahjat nyt vain 64€ (norm. 74€). Tarjous vain verkosta 15.5. asti.

Vuosipäivä, valmistujaiset, Baby Shower -juhlat tai kihlajaiset – Museokortti-lahja sopii kaikille! Erikoistarjouksena kaikki Museokortti-lahjat vain 64€ (norm. 74€). Tarjous vain verkosta 15.5. asti. Anna lahjaksi elämyksiä yli 300 museossa ympäri maan. Voimassaoloaika alkaa vasta ensimmäisestä museokäynnistä.

LAHJATARJOUS: Kaikki verkkokaupastamme lahjaksi ostetut Museokortit nyt vain 64 € (norm. 74 €) Tarjous on voimassa 15.5.2022 asti Museokortin verkkokaupasta. Hyödynnä tarjous ja anna lahja, joka tuo elämyksiä vuodeksi!

Näin hyödynnät erikoistarjouksen: valitse verkkokaupastamme vaihtoehto ”lahjaksi” ja jatka valitsemalla kirjelahja tai digilahja.

Anna Museokortti lahjaksi >

Museokortti on hyvä lahja esimerkiksi kevään ylioppilaalle! Se tuo fiksua tekemistä vuodeksi yli 300 museokohteessa. Kuva: Ella Karttunen / Museokortti

Sähköpostitse ja tekstiviestitse saapuva digilahja ehtii perille aina. Digilahjan voit ajastaa saapumaan haluamaasi ajankohtaan: valitset kellonajan ja päivämäärän itse. Halutessasi voit liittää digilahjaan myös oman saatetekstisi.

Museokortti on hyvä lahja riippumatta siitä, onko lahjansaajalla jo Museokortti. Lahjansaaja voi yhdistää uuden kortin voimassaoloajan aiemmin hankittuun korttiin, jonka viimeinen voimassaolopäivä siirtyy tällöin 12 kk eteenpäin.

Museokortin kanssa on helppo viettää laatuaikaa perheen kanssa ja kerryttää unohtumattomia museomuistoja! Kuva: Ella Karttunen / Museokortti