1.2.2022

HAKU PÄÄTTYNYT: Museokortti etsii viestinnän sisällöntuottajaa!

Hallitsetko sosiaalisen median sisällöntuotannon ja pystyt tuottamaan brändin mukaisia sisältöjä eri kanaviin? Museokortti etsii viestinnän sisällöntuottajaa määräaikaiseen työsuhteeseen.

Hallitsetko sosiaalisen median sisällöntuotannon ja pystyt luomaan brändin mukaisia sisältöjä eri kanaviin? Nyt on tilaisuus osallistua Suomen kiinnostavimman kulttuurituotteen rakentamiseen! Etsimme Museokortille viestinnän sisällöntuottajaa määräaikaiseen työsuhteeseen.


HAKU PÄÄTTYNYT. Kiitos kaikille! Viestimme jokaiselle hakemuksen jättäneelle mahdollisimman pian.


Olet etsimämme tyyppi, jos sinulta onnistuu monikanavaisten sisältöjen tuottaminen Museokortin kanaviin brändimme mukaisesti ja hallitset myös liikkuvan kuvan tuotannon somekanaviimme. Pääpaino työssä on puhuttelevien ja innostavien sisältöjen toteuttamisessa sosiaaliseen mediaan, uutiskirjeisiin ja verkkosivuille.

Työsuhde on määräaikainen toukokuun alusta elokuun loppuun. Käytännön tekeminen alkaa mahdollisimman pian tuntityönä ja jatkuu kesäkauden noin neljän kuukauden ajan kokopäiväisenä. Lomakauden aikana pystyt myös vastaamaan itsenäisesti sosiaalisen median kanavistamme. Tuntitöinä tekemistä riittää myös kesäkauden jälkeen.

Sisältöjemme tavoitteena on auttaa käyttämään kulttuuria ja innostaa uusia ihmisiä vuoden mittaiselle kulttuurimatkalle. Viestinnän sisällöntuottaja pääsee myös ideoimaan ja vaikuttamaan omaan työhönsä sekä osallistumaan viestintämme kehittämiseen.

”Kulttuurista kiinnostuneelle tarjolla on hieno mahdollisuus päästä toteuttamaan puhuttelevia sisältöjä yhdessä huipputyyppien kanssa”, kertoo kehitysjohtaja Seppo Honkanen.

Oletko sinä uusi sisällöntuottajamme?

  • Toivomme sinulta nopeita hoksottimia, vahvaa sosiaalista pelisilmää ja huumorintajua
  • Odotamme sinun tuottavan teksti-, kuva- ja videomateriaalia sujuvasti ja nokkelasti brändiimme sopivalla tyylillä eri kanaviimme.
  • Tunnet some-trendit ja pystyt tuottamaan kiinnostavaa materiaalia (myös videona) eri kanaviimme.
  • Ymmärrät visuaalista puolta ja pystyt toteuttamaan myös kuva- ja videosisältöä eri kanaviin ja kampanjoihin. Perusosaaminen kuvakäsittelystä ja editointiohjelmista on tarpeellista (esim. Photoshop, Premiere Pro, AfterEffects).
  • Sinulla on tehtävään soveltuva koulutustausta tai olet opintojen loppusuoralla.
  • Otteesi tekemiseen on joustava ja ripeä. Osaat keskittyä oleelliseen ja hallita kokonaisuuksia.
  • Odotamme itseohjautuvaa työotetta, tarkkuutta ja kykyä pitää muuttuvissa tilanteissa langat käsissäsi.
  • Edellytämme erinomaisia yhteistyötaitoja, kykyä oma-aloitteiseen työskentelyyn kesälomakaudella sekä kykyä omaksua erilaisten digitaalisten järjestelmien ja ohjelmistojen käyttö nopeasti.

Tarjoamme ainutlaatuisen tilaisuuden päästä rakentamaan Suomen kiinnostavinta kulttuurituotetta Museokorttia mukavassa, startup -henkisessä työyhteisössä. Käytännön arjessa pääset toteuttamaan ajankohtaisia sisältöjä alusta loppuun ja saat asiantuntevaa taustatukea muilta ammattilaisilta. Perehdytämme tehtävään huolellisesti.

Työsuhde Suomen museoliiton omistaman FMA Creations Oy:n palveluksessa on aluksi tuntityötä erikseen sovittavan työmäärän mukaisesti ja täysipäiväinen määräaikainen työsuhde toukokuusta elokuun loppuun (noin neljän kuukauden ajan). Olemme joustavia ja yhdessä sovittavat työtunnit voidaan järjestellä tehtävään valittavan henkilön kalenteriin sopivaksi. Tehtävää riittää tuntitöinä myös kesäkauden jälkeen, joten toiveenamme on pitkäkestoinen yhteistyö.

Täytä hakulomake viimeistään su 13. helmikuuta. Perustele hakemuksessasi, miksi juuri sinä olet oikea valinta tiimiimme. Voit tehdä tämän esimerkiksi viidellä ytimekkäällä pointilla.

Teksti- tai videonäytteitä, curriculum vitaen ja muuta oleelliseksi katsomaasi voit liittää hakulomakkeeseen linkkeinä tai pdf-tiedostoina. Kokopäiväisestä työstä maksetaan 2 900 euron kuukausipalkkaa ja tuntitöistä korvataan laskennallisen tuntipalkan perusteella. FMA Creations Oy:n toimitilat sijaitsevat Fredrikinkadulla Helsingin keskustassa. Mahdollisuus fyysiseen osallistumiseen on tarpeellista, mutta arjen etätyömahdollisuudet ovat laajat ja joustavat pandemiatilanteesta riippumatta.

Museokortti on voimakkaasti kasvava ja kehittyvä tuote, joka tuli markkinoille toukokuussa 2015. 12 kk voimassaoleva 300 museon yhteislippu löytyy jo satojentuhansien suomalaisten lompakosta.



LISÄTIETOJA: Voit tiedustella lisätietoja alla olevalla kommenttipalstalla. Huomaathan, että kommenttisi ja vastaukset näkyvät julkisesti kaikille.

Kerro tästä myös ystävillesi!

  • Facebook
  • X
  • Instagram
  • WhatsApp