7.6.2021

Kesän avajaistarjouksena Museokortti nyt vain 64 € (norm. 72 €)

Museot odottavat! Tartu Museokortin huipputarjoukseen ja nauti kulttuurikesästä. Osta uusi Museokortti tai jatka korttisi voimassaoloa vain 64 eurolla. Tarjous voimassa verkkokaupassamme sekä museoissa su 20.6. asti.

AVAJAISTARJOUS:

• Uusi Museokortti itselle tai lahjaksi 64 € (norm. 72 €)
  • Jatkokausi voimassa olevaan Museokorttiin 64 € (norm. 68 €)
  • Jatkokausi vanhentuneeseen Museokorttiin 64 € (norm. 72 €)

Lähde vuoden mittaiselle kulttuurimatkalle – kaikki Museokortit nyt 64 €. Tarjous koskee uusia kortteja sekä voimassaolon jatkamisia. Tarjous voimassa su 20.6. klo 23.59 asti museoissa sekä verkkokaupassamme.

Osta verkkokaupastamme

Museokortti on pääsylippusi satoihin elämyksiin ympäri Suomen

Museokortti on vuoden mittainen kulttuurimatka yli 300 museoon. Museokortti-kohteet tuovat elämyksiä taiteen, tieteen, historian, musiikin, kirjallisuuden, luonnon, urheilun ja lukemattoman monien muiden aiheiden äärellä.

Etsitkö päiväretkiä lähellesi, minilomia viikonloppuihin tai ideoita pidemmille kulttuurilomille kotimaahan? Koe Saariston rengastie, tunnelmalliset kesäkaupungit, merellinen Ahvenanmaa – löydä kotimaan matkailuaarteet yhdestä paikasta!

Museokortin uusi Matkavinkit-palvelu kokoaa museot, luontokohteet, paikalliset nähtävyydet yhteen. Museokortilla alennuksia ja etuja kierrosten majoituksista ja ravintoloista.

Suunnittele ikimuistoinen museokesä: Museot.fi/matkavinkit.

A) Uuden Museokortin ostaminen

Verkkokaupastamme hankittavien täysin uusien Museokorttien 12 kuukauden voimassaoloaika alkaa vasta ensimmäisestä museokäynnistä. Kortin voi siten ottaa käyttöön vasta myöhemmin.

Osta verkkokaupastamme

Huomio! Museoista ostettaville uusille Museokorteille merkitään heti ensikäynti, joten niiden 12 kuukauden voimassaoloaika alkaa ostopäivästä. Jos haluat aloittaa uuden Museokortin käyttöajan myöhemmin, kortti pitää ostaa verkkokaupasta.

B) Oman kortin voimassaolon jatkaminen

Kun voimassa olevalle Museokortille ostetaan jatkokausi, uusi voimassaolojakso siirtää kortin viimeistä voimassaolopäivää 12 kuukaudella.

Kun vanhentuneelle Museokortille ostetaan jatkokausi, uusi 12 kuukauden voimassaoloaika aktivoituu heti — voimassaolo alkaa siis ostopäivästä, ei ensimmäisestä käyttökerrasta.

Oman Museokortin voimassaoloa voi jatkaa joko Oma Museokortti -asiakassivullatai museokohteessa.

Näin jatkat oman Museokorttisi voimassaoloa

1. Vieraile Oma Museokortti -asiakassivulla
  2. Syötä Museokorttisi 12-numeroinen asiakasnumero ja salasanasi
  3. Kirjaudu sisään ja valitse ”Jatka voimassaoloa nyt!”

Jatka voimassaoloa

Hyödynnä kulttuuriedut ja osta Museokortti tarjoushintaan

Museokortin verkkokaupassa maksuvälineinä käyvät käyvät verkkopankit, maksukortit, lasku ja kulttuuriedut: Smartum-saldo, Edenred-kortti, ePassi ja Eazybreak.

Työnantajan tarjoamilla kulttuurieduilla ostat kätevästi uuden Museokortin tai jatkat nykyisen korttisi voimassaoloa. Uuden kortin vuoden voimassaoloaika alkaa vasta ensimmäisestä museokäynnistäsi, kun ostat kortin Museokortin verkkokaupasta.

Museokortti lahjaksi kesän juhliin

Vuoden mittainen kulttuurimatka yli 300 museokohteeseen sopii kaikille. Ilahduta hääparia, syntymäpäiväsankaria tai tulevia vanhempia.

Museokortti on hyvä lahja riippumatta siitä, onko lahjansaajalla jo Museokortti – ilahduta voimassaolon jatkamisella! Uuden Museokortin voimassaoloajan voi yhdistää aiemmin hankittuun korttiin, jolloin viimeinen voimassaolopäivä siirtyy vuodella eteenpäin.

Kun ostat Museokortti-lahjan verkkokaupastamme, lahjansaaja voi ottaa kortin käyttöön silloin kuin itse haluaa.

Museokortin voi antaa lahjaksi kirjelahjana tai digilahjana. Lahjakirjekuori sisältää väliaikaisen Museokortin ja käyttöohjeet. Kortin voimassaolo alkaa vasta ensimmäisestä museokäynnistä. Kun lahjansaaja rekisteröityy Museokortin käyttäjäksi asiakassivuillamme, hänelle toimitetaan henkilökohtainen, muovinen Museokortti.

Digilahja toimitetaan tekstiviestinä ja sähköpostitse – toimituspäivän ja -kellonajan valitset itse. Tilausta tehdessä lahjaan voi kirjoittaa omat terveiset, jotka näkyvät lahjansaajalle toimitettavassa sähköpostissa.

Museosta ostettaessa tarjoushintaisen Museokortin voimassaoloaika alkaa heti.