26.3.2021

HAKU PÄÄTTYNYT: Museokortti etsii asiakaspalvelijaa vanhempainvapaan sijaiseksi

Etsimme asiakaspalvelijaksemme innokasta tekijää, jonka tehtävänä on pitää Museokortin kuluttaja-asiakkaat tyytyväisinä. Kesälomien ja vanhempainvapaan sijaisuus alkaa 15. kesäkuuta 2021 ja jatkuu 5. kesäkuuta 2022 saakka. Sijaisuuden päätyttyäkin töitä on todennäköisesti tarjolla ainakin tuntityösopimuksella.

HAKUAIKA ON PÄÄTTYNYT SU 11. HUHTIKUUTA. KIITOS JOKAISELLE!

Asiakaspalvelijamme tehtävänä on hoitaa kuluttaja- sekä yhteisöasiakkaiden asiakaspalvelua. Hän ratkaisee asiakkaiden ongelmia, auttaa heitä käyttämään Museokorttiaan ja nauttimaan vuoden mittaisesta kulttuurimatkasta.

Asiakaspalvelija pääsee lisäksi tuomaan kuluttaja-asiakkaiden näkökulman kehitysprojekteihin ja osallistumaan palvelumuotoiluun. Hän raportoi verkkopalveluiden vikatilanteista ja vastaa esimerkiksi käyttöohjeiden sekä verkkokaupan tekstien päivittämisestä.

”Tämä on Suomen paras asiakaspalvelutehtävä! Asiakkaamme ovat fiksuja ja Museokortti tuotteena mielenkiintoinen”, kuvailee asiakaskoordinaattori Jussi Kilpinen.

Käytännössä asiakaspalvelijan arki koostuu viestimisestä ja erilaisten kuluttaja-asiakkaiden ongelmien ratkaisusta: sähköpostilla, asiakaspalvelupuhelimessa ja keskustelualustoilla asiakkaiden kanssa, Slack-alustalla koodareiden kanssa. Kiinteä osa työtä teknisten järjestelmien käyttäminen ja yllättäviinkin tilanteisiin reagoiminen.

Oletko sinä uusi asiakaspalvelijamme?

• Toivomme sinulta nopeita hoksottimia, vahvaa sosiaalista pelisilmää ja huumorintajua.
  • Olet kärsivällinen ja myönteinen asiakaspalvelija, joka osaa huomioida toisen ihmisen näkökulman ja tarpeet. Sinulla on näyttöjä asiakaspalvelutehtävien hoitamisesta.
  • Otteesi työntekoon on joustava ja ripeä. Osaat keskittyä oleelliseen ja hallita kokonaisuuksia.
  • Viestit sujuvasti kirjallisesti ja suullisesti, etkä pelkää puhelimessa puhumista.
  • Edellytämme erinomaisia yhteistyötaitoja ja kykyä oma-aloitteiseen, vastuulliseen työskentelyyn sekä kykyä omaksua digitaalisten järjestelmien ja ohjelmistojen käyttö nopeasti.
  • Ymmärrät museoiden toimintaa ja kulttuurialaa. Siedät rutiineita. Pystyt kommunikoimaan sujuvasti englanniksi. Ruotsinkielentaitoa pidämme plussana.
  • Kokemus asiakaspalvelusta sekä verkkokaupan ja digitaalisten maksamisen tapojen parissa työskentelystä on hyödyksi.

Tarjoamme ainutlaatuisen tilaisuuden osallistua Suomen kiinnostavimman kulttuurituotteen rakentamiseen mukavassa, start up -henkisessä työyhteisössä. Työsuhde Suomen museoliitto ry:n kokonaan omistaman FMA Creations Oy:n palveluksessa on kokopäiväinen ja kuukausipalkka 2 600 euroa.

Täytä hakemuksesi viimeistään su 11.4.2021 osoitteessa https://fi.surveymonkey.com/r/HMRR8TP. CV:n, työnäytteitä ja muuta oleelliseksi katsomaasi voit liittää mukaan linkkeinä tai pdf-tiedostoina.

Koronatilanteen vuoksi työskentelemme tällä hetkellä kokonaan etänä, joten työhaastettelut järjestetään Teams-tapaamisina. Myös jatkossa etätyömahdollisuudet ovat todella joustavat, mutta fyysinenkin läsnäolo on tehtävän hoitamisessa ajoittain tarpeellista. FMA Creations Oy:n toimitilat sijaitsevat Fredrikinkadulla Helsingin keskustassa.

LISÄTIETOJA:
Voit tiedustella lisätietoja alla olevalla kommenttipalstalla. Huomaathan, että kommenttisi ja vastaukset näkyvät julkisesti kaikille.