12.3.2021

Miten taide ja kulttuuri vaikuttavat hyvinvointiisi? Vastaa kyselyyn ja voit voittaa Museokortin!

Taiteen ja kulttuurin vaikutukset hyvinvointiin tunnistetaan yhä paremmin osana hyvinvointia ja terveyttä sekä kokonaisvaltaista hyvää elämää. Tästä ilmiöstä on alettu käyttää käsitettä kulttuurihyvinvointi. Museokortti viestii aiheesta keväällä yhdessä MIELI ry:n kanssa.

Museokortin ja MIELI ry:n kyselyssä selvitetään kulttuurin mahdollisia positiivisia vaikutuksia hyvinvointiin, kartoitetaan vinkkejä näiden vaikutusten löytämiseksi sekä kerätään omakohtaisia kertomuksia, miten kulttuuri on edistänyt omaa hyvinvointia.

Vastaamalla kyselyyn voit myös halutessasi osallistua Museokorttien arvontaan. Kyselyyn voi vastata 31.3. asti.

Vastaa kyselyyn tästä >

Jos olet halukas myös julkisesti kertomaan kulttuurin tuomista hyvinvointivaikutuksista elämääsi, voit olla yhteydessä Museokortti-tiimiin sähköpostitse osoitteeseen viestinta@museot.fi. Keräämme kannustavia kokemuksia osana Museokortin ja MIELI ry:n kampanjaa.