17.4.2020

Jaetaan parhaat museomuistomme ja juhlitaan 5-vuotiasta Museokorttia. Kuva: Ella Karttunen

Mikä on paras museomuistosi? – Juhlistetaan Museokortin tulevaa 5-vuotissyntymäpäivää yhdessä muistellen

Museokortti täyttää 5. toukokuuta 5 vuotta. Monella on varmasti paljon hyviä muistoja kulttuurimatkalta Museokortin kanssa. Haluamme juhlistaa 5-vuotiasta Museokorttia jakamalla museokorttilaisten muistoja matkan varrelta.

Nyt kun museoihin ei pääse, on hyvä hetki matkailla muistoissa. Muistellaan parhaita museokokemuksia yhdessä.

Millaisia elämyksiä Museokortti on sinulle mahdollistanut? Mikä on koskettavin näyttelykokemus, upein kulttuuriretki tai mieleenpainuvin museo? Toiko Museokortti säännölliset museotreffit ystävän kanssa? Haetko helpotusta stressiin vierailemalla museossa ruokatunnilla?

Jaa parhaat museomuistosi kuvin tai sanoin meidän kanssamme julkaisemalla Instagramissa, Facebookissa tai Twitterissä muistosi ja liittämällä tunnisteet #museomuisto ja @museokortti julkaisun oheen. Jos sinulla on myös tallessa museomuistoon liittyviä kuvia, lisää kuvia mukaan.

Juhlistamme Museokortin 5-vuotisyntymäpäivää jakamalla museokorttilaisten muistoja matkan varrelta. Tunnisteilla #museomuisto ja @museokortti löytyviä julkaisuja uudelleenjulkaistaan Museokortin kanavissa. Julkaisun yhteydessä mainitaan muiston kertojan etunimi tai sometilin käyttäjänimi.

Voit myös kertoa museomuistosi jutun lopussa olevassa kommenttikentässä.