21.11.2022

Unika upplevelser för årets alla dagar – utnyttja Museikortets toppenerbjudande!

Obegränsade upplevelser – med Museikortet besöker du museer så ofta du vill! Museikortet nu till årets förmånligaste pris 62 € (norm. 74 €). Specialerbjudandet finns endast på nätet.

En ett år lång inträdesbiljett till 350 museer piggar upp vardagen. Gläd dig själv med Museikortet eller köp julklapparna på förhand.

Black Friday-priset 62 € gäller nya Museikort, gåvor samt förnyelse av Museikortet. Erbjudandet gäller endast i vår nätbutik t.o.m. mån 28.11.2022.

Se de tre alternativa köpsätten nedan.

1. Köp ett nytt Museikort

Giltighetstiden på 12 månader för nya Museikort börjar först när du besöker ditt första museum. Du köper ett nytt Museikort till förmånspriset 62 € genom att välja alternativet Köp till mig själv i nätbutiken.

Köp ett Museikort

2. Förnya ditt Museikort

Förnya ditt nuvarande kort till årets förmånligaste pris 62 €.

Om ditt kort redan föråldrats, börjar den nya 12 månader långa perioden från köpdatum. Om ditt kort ännu är giltigt, förflyttas utgångsdatum ett år framåt.

Så här förnyar du kortet:

1. Gå till Kundsidan
  2. Ange ditt kundnummer eller din e-postadress
  3. Logga in och välj Förlänga giltighet!

Förnya kortet

3. Köp Museikortet som julklapp

Köp julklapparna i tid denna gång! Ge som gåva unika upplevelser för årets alla dagar.

Välj alternativet Köp som gåva i nätbutiken. Du kan skicka din egen hälsning med gåvan, till exempel en önskan om en god jul. Du väljer själv leveranstid och -dag för en digital gåva som anländer per e-post och textmeddelande.

Alternativt kan du ge en brevgåva, som anländer per post i ett vackert kuvert.

När du ger Museikortet som gåva börjar giltighetstiden först från det första museibesöket.

Museikortet kan även ges som gåva till den som redan äger ett kort. Mottagaren kan kombinera den nya användningstiden till sitt tidigare Museikort och förnya dess giltighet med ett år. Korten kan kombineras på Kundsidan eller på ett museimål.

Ge som gåva

Näterbjudandet gäller både nya och gamla kunder. Skaffa ett helt nytt Museikort, köp ett kort som gåva eller förnya ditt Museikort till det nedsatta priset 62 €. Näterbjudandet gäller inte på museerna.

Berätta för dina vänner!