Usein kysyttyjä kysymyksiä

Klikkaamalla alla olevaa teemaa näet siihen liittyviä vastauksia

Museokortin ostaminen

Museokortin käyttö

Kirjautuminen

Museokorttikohteet

Museokortin asiakassivu ja kortin uusiminen

Muut Museokorttiasiat ja kortin katoaminen


1. Näin ostat Museokortin omaksi tai lahjaksi


1.1. Mistä voin ostaa Museokortin itselleni?


Museokortin voit ostaa omaksi Museokorttikohteista ja Museokortin verkkokaupasta. Korttikohteesta saat väliaikaisen Museokortin, jolla kirjaudutaan Museokortin käyttäjäksi. Kirjautumistietojen perusteella lähetämme muovisen kortin. Kun ostat Museokortin omaksi verkosta teet kirjautumisen oston yhteydessä ja lähetämme muovisen kortin suoraan ilmoittamaasi osoitteeseen.

Museokortin uusiminen onnistuu tällä hetkellä Asiakassivuilla ja korttikohteissa. Lue lisää kohdasta Museokortin asiakassivu ja kortin uusiminen.

1.2. Mistä ja miten ostan Museokortin lahjaksi

Museokortin voit ostaa lahjaksi verkkokaupastamme ja Museokortti-kohteista. Voit ostaa kerralla juuri niin monta lahja-Museokorttia kuin haluat. Korttikohteissa lahjan voi maksaa käteisellä tai kortilla ja verkkokaupassamme maksuvälineinä käyvät tällä hetkellä debit ja credit -kortit eli Visa ja Master Card. Maksunvälitykseen (Solinor Oy) siirryttäessä käytetään suojattua yhteyttä.

Museokortin verkkokaupasta lahja on mahdollista ostaa joko postitettavana lahjakuorena tai digitaalisena lahjana, joka toimitetaan sähköpostina ja tekstiviestinä. Museokortti-kohteista saat väliaikaisen Museokortin, jonka voit antaa lahjaksi kenelle vain.

Lisätietoa Museokortista lahjakäytössä löydät täältä!

1.3. Onko lapsille, opiskelijoille tai eläkeläisille oma Museokortti?


Museokortti maksaa 64,90 euroa, erillisille kävijäryhmille suunnattuja hintoja ei ole.

1.4. Voinko maksaa Museokortin kulttuuri- tai virikeseteleillä?


Museokortin voi ostaa ja uusia museokohteissa kulttuuri- ja virikeseteleillä. Maksumahdollisuus riippuu kuitenkin korttikohteesta ja heidän linjauksistaan, joten asia on hyvä varmistaa soittamalla tai kohteen kotisivuilta. Muistathan, että kulttuuri- ja virikesetelit ovat henkilökohtaisia.

Voit ostaa uuden Museokortin Kulttuuripassilla Tiketin verkkosivuilla, muut kulttuurisetelit ja -kortit käyvät Tiketin toimipisteissä. Toimipisteillä asioidessa sinun ei tarvitse varata Museokorttia netin kautta etukäteen, vaan osto onnistuu ilman varausta. Jos ostat Museokortin R-kioskista, sinun tulisi ensin varata Museokortti Tiketin verkkokaupan kautta ja sen jälkeen voit maksaa ja noutaa sen. R-kioskeissa käy maksuvälineenä Smartumin Mobiilimaksu sekä seuraavat kulttuurikortit: Kulttuuripassi, Wellness Wallet, Ticket Mind & Body ja Ticket Duo.

1.5. Millä korteilla Museokortin voi ostaa verkosta?


Museokortin voi maksaa verkkokaupassamme yleisimmillä Credit- tai Debit -korteilla, eli Visalla, Master-Cardilla, Visa Electronilla ja Maestrolla. Maksaminen tapahtuu kirjoittamalla kortin numero maksunvälittäjän suojattuun kenttään.

Jos tahdot käytttää yhdistelmäkortin Debit-puolta, löydät numerosi ja CVC-koodin kortin kääntöpuolelta alalaidasta. Verkkokauppa löytyy täältä.

1.6. Voinko maksaa kortteja laskulla?


Yli 10 kappaleen Museokortti-tilaukset on mahdollista maksaa laskulla: osoitteessa www.museot.fi/yritystilaus yritys tai yhteisö voi vaivattomasti tilata useampia kortteja ja maksaa tilauksen paperi- tai verkkolaskulla. Lisätietoa yritystilauksesta löydät täältä.

Jos haluat uusia Museokortteja laskulla ota yhteys Museokortin asiakaspalveluun.

1.7. Voiko ulkomailla asuva henkilö ostaa Museokortin?


Kyllä. Varsinaisia muovisia Museokortteja postitetaan tällä hetkellä ainoastaan suomalaisiin postiosoitteisiin, mutta museoon pääsee myös asiakasnumeron avulla.

1.8. Mitä tarkoittaa kampanjakoodi ja miten se toimii?

Mahdollinen kampanjakoodi oikeuttaa johonkin etuun tai lisäpalveluun ja se syötetään Kampanjakoodi-kenttään.

Kampanjakoodit koskevat ainoastaan uusia asiakkaita, jotka käyttävät sitä kirjautuessaan Museokortin käyttäjiksi kampanja-aikana. Kampanjakoodit ovat kuin kaupan erikoistarjouksia, eli ne ovat voimassa rajoitetun ajan. Esimerkiksi joulun 2016 kampanjakoodi on käytössä 1.11.—7.1.2017.

Jos olet kirjautunut Museokortin käyttäjäksi aiemmin, unohdat kirjautuessasi käyttää kampanjakoodia tai käytät vanhentunutta kampanjakoodia, etua ei voida lisätä Museokorttiisi jälkikäteen.
 

2. Museokortin käyttäminen


2.1. Alkaako Museokortin käyttöaika ostopäivästä vai ensimmäisestä käyttökerrasta?


Museokortin voimassaoloaika alkaa aina ensimmäisestä käyttöpäivästä. Ostoajankohta tai käyttäjäksi kirjautuminen ei vaikuta voimassaoloon, ellei Museokorttia käytä heti ostotilanteen yhteydessä. Tämä koskee myös lahjaksi ostettuja kortteja. Toisin sanoen: Kun ostat Museokortin tänään, mutta menet sillä museoon vasta ensi kuussa, voimassaoloaika alkaa ensi kuussa.

Museokorttisi voimassaolon voit tarkistaa museon lukijalaitteella, omilla asiakassivuilla tai lähettämällä maksuttoman tekstiviestin MUSEO (asiakasnumerosi) numeroon 16100. Eli esimerkiksi MUSEO 123456789101.

2.2. Pääsenkö museoon, jos minulla on Museokortti, mutta se on unohtunut kotiin?


Jos varsinainen Museokortti unohtuu kotiin, pelkän asiakasnumeron avulla pääsee museoon.
Suosittelemme tallentamaan Museokortin asiakasnumeron esimerkiksi puhelimeen. Käytännöllinen tapa on ottaa kuva Museokortista.
 
Henkilötodistuksen tai nimen esittäminen ei riitä sisäänpääsyyn, museossa on aina esitettävä joko Museokortti tai asiakasnumero.

2.3. Minulla on Museokortti, mutta museon erikoisnäyttelystä perittiin muutaman euron lisämaksu. Miksi?


Jos museo hankkii perusnäyttelyn rinnalle kalliin erikoisnäyttelyn se voi halutessaan periä erikoisnäyttelystä lisämaksun, joka on peruslipun ja erikoislipun hinnan erotus — aivan kuten Museokortin käyttöehdoissa kerrotaan. Kalliit erityisnäyttelyt ovat kuitenkin harvinaisia yksittäistapauksia: Museokortilla pääsee nyt ja aina kaikkien museokohteiden perusnäyttelyihin ilman lisämaksua!

2.4. Pitääkö Museokortin käyttämisen yhteydessä näyttää henkilötodistus?


Ei. Tarvittaessa museon asiakaspalvelija voi tarkistaa, että Museokorttia todella käyttää sen oikea omistaja.

2.5. Mitä pitää tehdä, jos Museokortin siru ei toimi museon lukijalaitteessa?


Museoiden lukijalaitteet saattavat ajoittain vaatia, että korttia pidetään laitteen päälle hieman pidempään. Jos kortin automaattinen lukeminen ei onnistu, museoon pääsee näppäilemällä lukijalaitteeseen asiakasnumeronsa.

Mikäli siru ei toimi muissakaan museokohteissa, kyseessä on todennäköisesti viallinen kortti. Ota yhteyttä asiakaspalveluun ja toimitamme uuden kortin.

2.6. Onko Museokortista tarjolla mobiiliversio?


Kun ostat Museokortin itsellesi verkkokaupasta, saat tekstiviestinä ja sähköpostina asiakasnumeron, jonka avulla pääset museoon välittömästi. Museokortti-kohteet ja niiden sijainnit kartalla löytyvät kätevästi osoitteesta Museot.fi sekä puhelimella että pöytäkoneella. Ladattavaa mobiiliversiota (applikaatiota) ei toistaiseksi ole.

2.7. Miten uusin korttini ja mistä voin tarkistaa Museokorttini viimeisen voimassaolopäivän?


Museokortin voit uusia omalla asiakassivulla tai sitten kaikissa korttikohteissa. Kun uusit voimassaolevan kortin lisätään viimeiseen voimassaolopäivään 12kk käyttöaikaa. Kun uusit jo vanhentuneen kortin alkaa uusi voimassaolo uusimispäivästä. Lisätietoa uusinnasta löydät tämän sivun 5. osiosta.

Museokorttisi voimassaolon voit tarkistaa lukijalaitteelta museovierailun yhteydessä tai vierailemalla
asiakassivulla. Voimassaolon saat myös lähettämällä maksuttoman tekstiviestin MUSEO (asiakasnumerosi) numeroon 16100. Eli esimerkiksi MUSEO 123456789101.

2.8. Olen vieraillut museoissa asiakasnumeroni kanssa, mutta nyt museon lukijalaite ilmoitti, että käyttöaika on mennyt umpeen. Mitä voin tehdä?

Kirjautumattomalla asiakasnumerolla voi vierailla museoissa kahden viikon ajan ensimmäisestä käynnistä alkaen. Tämän jälkeen sinun on kirjauduttava käyttäjäksi päästäksesi korttikohteisiin. Kirjautuminen tapahtuu täällä.

On myös mahdollista, että korttisi vuoden voimassaolo on päättynyt. Tässä tapauksessa voit uusia kortin museovierailun yhteydessä tai sitten omilla asiakassivuilla.


3. Kirjautuminen Museokortin käyttäjäksi


3.1. Ostin Museokortin Museot.fi-verkkokaupasta. Pitääkö minun kirjautua käyttäjäksi?


Verkkokaupasta itselleen Museokortin hankkineiden ei tarvitse erikseen kirjautua, koska korttiin
tulevat henkilötiedot ilmoitetaan jo oston yhteydessä. Museosta ja verkkokaupoista lahjaksi ostettujen korttien omistajat kirjautuvat, koska kirjautumistietojen perusteella postitamme varsinaisen, muovisen Museokortin.

3.2. Mitä tarkoittaa kampanjakoodi ja miten se toimii?


Mahdollinen kampanjakoodi oikeuttaa johonkin etuun tai lisäpalveluun ja se syötetään Kampanjakoodi-kenttään.

Kampanjakoodit koskevat ainoastaan uusia asiakkaita, jotka käyttävät sitä kirjautuessaan Museokortin käyttäjiksi kampanja-aikana. Kampanjakoodit ovat kuin kaupan erikoistarjouksia, eli ne ovat voimassa rajoitetun ajan. Esimerkiksi joulun 2016 kampanjakoodi on käytössä 1.11.—7.1.2017.

Jos olet kirjautunut Museokortin käyttäjäksi aiemmin, unohdat kirjautuessasi käyttää kampanjakoodia tai käytät vanhentunutta kampanjakoodia, etua ei voida lisätä Museokorttiisi jälkikäteen.

3.3. Kun koetan kirjautua käyttäjäksi, tulee ilmoitus ”koodi on jo käytössä”. Miksi?


Koodisi on jo toisen henkilön käytössä. Ota yhteys Museokortin asiakaspalveluun.

3.4. Annoin vahingossa väärän osoitetiedon tai muun tiedon kirjautumislomakkeeseen. Miten sen voi muuttaa?


Jos olet antanut väärän osoitetiedon, voit lähettää korjatut tiedot sähköpostitse asiakaspalveluun.

3.5. Kirjautumislomake jumittuu tai ei mene eteenpäin, kun koetan täyttää sitä. Mitä minun pitää tehdä?


Jos et pääse eteenpäin kirjautumislomakkeessa (esim. jos seuraava-nappi ei toimi) tai jos kirjautuminen jumittuu kannattaa kirjautumista yrittää eri Internet-selaimella. Suosittelemme kirjautumista tietokoneella, sillä lomaketta ei ole vielä täysin optimoitu matkapuhelimelle ja tabletille. Tietokoneen turvasäädökset tai mainoksenesto-ohjelma voivat myös estää kirjautumisen joissakin tapauksissa. Henkilötietojen automaattinen täyttö saattaa myös aiheuttaa lomakkeen jumiutumisen.

Voit pyytää apua lähimmän Museokortti-museon lipputiskiltä tai ottaa yhteyttä Museokortin asiakaspalveluun, jos kirjautumisessa on edelleen ongelmia.

3.6. On kulunut jo kaksi viikkoa kirjautumisesta, mutta varsinainen Museokortti ei ole vielä saapunut postissa. Mistä se johtuu?


Varsinainen, kohopainettu Museokortti saapuu noin 1-3 viikossa tietojen kirjautumisesta. Pyydämme kärsivällisyyttä, sillä korttipainon ja postin toimitusprosessit saattavat meistä riippumattomista syistä venähtää. Jos Museokortti ei saavu reilun kolmen viikon kuluessa kirjautumisesta, ota yhteyttä asiakaspalveluun.

Muistathan, että korttia odotellessa museoon pääsee myös pelkällä asiakasnumerolla!

3.7. Minulla on jo Museokortti, mutta nyt sain lahjaksi toisen. Voinko kirjautua kahdesti tai siirtää aikaa kortilta toiselle?


Tällä hetkellä toiselta kortilta ei voi siirtää aikaa toiselle, joten tässä tapauksessa voit kirjautua käyttäjäksi ja ottaa uuden, postissa tulevan muovikortin käyttöön sitten kun nykyisen korttisi voimassaolo lakkaa. Uuden korttisi voimassaolo alkaa ensimmäisestä museokäynnistä.

Halutessasi voit myös antaa lahjaksi saadun väliaikaisen Museokortin kenelle vain, sillä sitä ei ole sidottu mihinkään nimeen!


3.8. En muistanut kirjautua kahden viikon aikana - onko kortti nyt menetetty?

Ei, mutta et pääse museoon pelkällä asiakasnumerolla ennen kirjautumista. Tee kirjautuminen heti kun se on mahdollista osoitteessa www.museot.fi/kirjaudu.


4. Tietoa Museokorttikohteista


4.1. Pääsenkö todella yli 230 museoon vaikka joka päivä?


Museokortti-museoita on tälle hetkellä yli 230 ja niissä voi poiketa kuinka monta kertaa
tahansa. Samaan kohteeseen pääsee yhdellä kortilla kerran päivässä, mutta vaikka joka päivä uudelleen.

Täältä löydät kohdekartan, jonka voi vaikka tulostaa! Tämän lisäksi Museot.fi-sivuston hakutoiminto auttaa löytämään museoita ja tutustumaan niiden tarjontaan.

4.2. Miksi samassa Museokortti-kohteessa voi käydä päivän aikana vain yhden kerran?


Rajoitus on olemassa käytännön syistä: Museokortti on henkilökohtainen. Ilman rajoitusta esimerkiksi 10 hengen porukka voisi mennä museoon samalla kortilla. Kävijämäärien kannalta se olisi hyvä asia, mutta taloudellisesti mahdotonta.

Useimmat museot antavat asiakkailleen (myös Museokortti-asiakkaille!) tarran tms. jolla museossa voi vierailla rajattomasti päivän ajan.

4.3. Onko Museokortti-järjestelmään tulossa mukaan vielä uusia museoita? Miksi kaikki eivät ole mukana?


Kyllä. Mukana on yli 230 museota eri puolilla Suomea, mutta museokohteiden määrä kasvaa edelleen. Järjestelmä on avoin, eli uudet museot pääsevät mukaan.

Huomaattehan, että museot päättävät täysin itsenäisesti siitä, ovatko ne mukana Museokortissa. Jos oma suosikkimuseosi ei vielä ole Museokortti-kohde, kannattaa aiheesta antaa ystävällistä asiakaspalautetta suoraan heille.

4.4. Toimin Museokortti-käyttäjän avustajana museovierailun yhteydessä. Pääsenkö minäkin sisään samalla kortilla?


Suomen museoliitto suosittelee, että museovieraiden avustajilla on vapaa pääsy kaikkiin museoliiton jäsenmuseoihin. Museoliiton tiedotteen asiasta löydät täältä

4.5. Saako Museokortilla alennusta museokahvilan tai -kaupan tuotteista?


Se on mahdollista. Museot voivat halutessaan tarjota Museokortin omistajille esimerkiksi tarjoushintoja kahvilassa tai muita etuja.

5. Asiakassivun käyttö ja kortin uusinta


5.1. Kuinka Asiakassivu toimii?

Museokortin asiakassivulla näet omat tietosi, korttisi voimassaoloajan ja museovierailusi. Asiakassivulla voit myös uusia Museokorttisi. Sivulle pääset syöttämällä 12-numeroisen asiakasnumerosi. Löydät sen oman Museokorttisi etupuolelta. Ensimmäisellä käyttökerralla syötetään myös sukunimi ja luodaan henkilökohtainen salasana, jonka avulla pääset kirjautumaan Asiakassivulle uudelleen. Laitathan salasanasi talteen.

Jos unohdat tai hukkaat salasanasi voit nollata sen ja luoda uuden klikkaamalla "Unohditko salasanasi?" -nappia.

5.2. Mitä Museokortin uusiminen tarkoittaa ja paljonko se maksaa?

Museokortti kannattaa uusia ajoissa! Voimassaolevan Museokortin uusiminen maksaa vain 59,90€, käyttöajan umpeutumisen jälkeen uusiminen maksaa 64,90€. Kun voimassaoleva Museokortti uusitaan, sen viimeistä voimassaolopäivää siirretään 12 kuukaudella eteenpäin. Jo umpeutuneen kortin uusi 12 kuukauden voimassaolo alkaa uusimishetkestä.

Asiakassivulta näet Museokorttisi voimassaoloajan helposti. Voit uusia korttisi (=ostaa siihen 12kk lisäaikaa) milloin tahansa, vaikkapa puoli vuotta ennen vanhenemista. Näin varmistat, että Museokorttisi on keskeytyksettä voimassa.  Jo vanhentuneen Museokortin voi myös uusia milloin vain. Uusimisen jälkeen ei lähetetä uutta muovikorttia, vaan uusi voimassaolo lisätään jo olemassa olevalle kortille.

5.3. Mitkä maksutavat ovat käytössä? Voinko uusia korttini Visa Electronilla? 

Museokortin uusimisen voi maksaa Asiakassivulla yleisimmillä credit- tai debit -korteilla, eli Visalla, Master-Cardilla, Visa Electronilla ja Maestrolla. Maksaminen tapahtuu kirjoittamalla maksukortin numero maksunvälittäjän (Solinor Oy) suojattuun kenttään. Maksukorttisi kolminumeroisen turvaluvun löydät maksukortin kääntöpuolelta. Jos tahdot käyttää yhdistelmäkortin Debit-puolta, löydät numerosi ja CVC-koodin maksukortin kääntöpuolelta alalaidasta.

HUOM: Visa Electronin ja Maestro -kortin toiminta verkkomaksamisessa riippuu oman pankin asetuksista. Joillakin pankeilla saattaa olla kortin oletusasetuksena valinta, joka estää verkkomaksamisen Electronilla tai Maestrolla.

Kampanjakoodit eivät ole käytössä asiakassivulla ja uusintatilanteissa.

5.4. Voiko kortin uusia muualla kuin asiakassivulla? Voiko maksaa kulttuuriseteleillä? 

Museokortin voi uusia Museokortti-museoiden lipputiskeillä jos kortti on vanhenemassa seuraavan kolmen kuukauden aikana. Muissa myyntipisteissä (mm. Tiketti) korttia ei voi tällä hetkellä uusia. Museokohteessa voi uusia myös kulttuuri- ja virikeseteleillä. Maksumahdollisuus riippuu kuitenkin korttikohteesta ja heidän linjauksistaan, joten asia on hyvä varmistaa soittamalla tai kohteen kotisivuilta. Muistathan, että kulttuuri- ja virikesetelit ovat henkilökohtaisia. 

5.5. En pääse kirjautumaan asiakassivuille. Mitä teen?

Kirjauduthan oikealla sivulla? Museokortin asiakassivu löytyy osoitteesta www.museot.fi/asiakassivu.

Jos lomake jumiutuu tai jos et pääse sivuilta eteenpäin kannattaa kirjautumista yrittää eri laitteella tai Internet-selaimella. Jos tämäkään ei auta voit olla yhteydessä Museokortin asiakaspalveluun.

Jos unohdat tai hukkaat salasanasi voit nollata sen ja luoda uuden klikkaamalla "Unohditko salasanasi?" -nappia.

6. Muut Museokorttiasiat ja kortin katoaminen


6.1. Mistä löydän Museokortin käyttösäännöt?


Museokortin käyttösäännöt suomeksi ja ruotsiksi.

6.2. Miksi HSL:n matkakortti ja Museokortti samassa lompakossa saattavat vaikeuttaa matkakortin käyttöä?


Molemmissa korteissa käytetään tällä hetkellä samanlaista NFC-sirua. Kun kortit ovat lähekkäin, ne saattavat sotkea toistensa signaalit. Häiriöihin auttaa tällä hetkellä korttien siirtäminen kauemmas toisistaan.

6.3. Nimessäni on kirjoitusvirhe muovisessa Museokortissa. Voinko muuttaa sen?


Kortit valmistetaan ja postitetaan annettujen tietojen perusteella automaattisesti: nimeä ei voi muuttaa jälkikäteen. On kortin käyttäjän vastuulla, että hän näppäilee oman nimensä huolellisesti. Kokonaan uusia kortteja voidaan postittaa näppäilyvirheiden korjaamiseksi ainoastaan perustelluissa poikkeustapauksissa.

Jos nimesi on muuttunut esimerkiksi naimisiinmenon seurauksena voit olla yhteydessä Museokortin asiakaspalveluun.

6.4. Järjestän tapahtumaa, jossa tahtoisin jakaa Museokortteja palkinnoiksi. Saanko niitä teiltä ilmaiseksi?


Suhtaudumme lämpimästi molempia osapuolia hyödyttäviin kumppanuuksiin, mutta vastikkeetta emme voi Museokortteja edes parhaisiin tarkoituksiin luovuttaa.

Huomaathan, että Museokortteja voi ostaa palkinnoiksi 64,90 euron kappalehintaan.

6.5. Mistä tavoitan Museokortin asiakaspalvelun?


Museokortti-museoiden lipputiskeillä autetaan asiakkaita ilomielin. Jos olet ostanut korttisi
museosta, mahdollisissa pulmatilanteissa kannattaakin kääntyä ensin kyseisen museon puoleen. Myös apua käyttäjäksi kirjautumiseen saa tarvittaessa lipputiskien asiakaspalvelijoilta.

Museokortin asiakaspalvelun tavoittaa lähettämällä sähköpostia museokortti@museot.fi tai
arkisin klo 9-12 numerosta 044 - 784 5745. Suomen museoliiton muista puhelinnumeroista ei vastata Museokorttia koskeviin asiakaspalvelutiedusteluihin.

6.6. Hukkasin väliaikaisen korttini, miten toimin?


Väliaikaisesta kortista kannattaa ottaa valokuva tai asiakasnumero on hyvä kirjoittaa ylös mahdollisten katoamistilanteiden varalta.

Jos väliaikainen korttisi kuitenkin katoaa eikä sinulla ole asiakasnumeroasi tiedossa emme valitettavasti voi antaa sinulle uutta, sillä jokainen numero on yksilöllinen ja maksaa 64,90 €.

6.7. Lompakkoni varastettiin ja Museokortti katosi. Miten toimin?


Kun ilmoitat kadonneesta kortistasi Museokortin asiakaspalveluun, toimitamme sinulle uuden. Muistathan mainita viestissä kotiosoitteesi sekä korttisi numeron, jos se on sinulla muistissa. Tämä nopeuttaa toimitusprosessia.

6.8. Haluan vastaanottaa Museokortin uutiskirjeen. Miten se toimii?


Museokortin uutiskirje lähetetään kerran kuukaudessa kortinomistajille, jotka ovat antaneet sähköpostiviestinnälle luvan kirjautumisen yhteydessä. Kirjeessä kerrotaan Museokortin kuulumisia ja nostetaan esiin mielenkiintoisia näyttelyvinkkejä. Jos et kirjautumisesta huolimatta saa uutiskirjeitä tai jos uutiskirje ei toimi kunnolla voit olla yhteydessä asiakaspalveluumme. 


Museokorttia kehitetään jatkuvasti. Jos sinulla on kehitysidea voit lähettää sähköpostia esimerkiksi otsikolla “Museokortin kehitysidea” osoitteeseen museokortti@museot.fi tai ehdottaa ideoita Facebook-sivuillamme.

VINKKAA KAVERILLE
 
 
 

Hae näyttelyitä

Etsi museoita

 

Tarkemmat hakukriteerit